Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Das helemaal waar!! De mensen die dat zeggen hebben (waarschijnlijk) dit niet meegemaakt rn weten niet hoe het voelt. Het is lief bedoeld, maar komt rot over...
    Dat gevoel gaat zeker niet ineens weg. Zodra je een positieve test in je handen hebt, ga je nadenk over straks, over hoe het zal zijn als de kleine er is, de namen, welke wagen enz enz. Dat mensje is vanaf dat moment een deel van jou en je moederinstinct komt heel snel naar boven :). Verwerk het op jou manier, waar jij he goed bij voelt (ook zo een, maar het is wel zo...). Geeft dit een heel mooi plekje. In je hart, in je huis, in je hoofd, wat jij wilt. Stop het niet weg, dat is nergens voor nodig. Wij zijn er heel open in geweest en ik heb daar veel steun aan gehad.

Heel veel sterkte lieve melchje.

2. Melgje

Melgje Niet meer actief

Zeker hard meis!

Ik word wakker 's ochtends en dan kan ik alleen maar denken en voelen pfffffff..... maar ja het leven gaat gewoon door alsof er niets gebeurt is en logisch ook natuurlijk. Maar die leegte, bah, ik hoop echt met alles in me dat ik het niet nog een keer hoef mee te maken.

Sterkte.

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier krijg ik echt tranen van in mijn ogen. Zooo herkenbaar! Ik was nog veel minder ver dan jij, en toch voelde ik er ook al veel voor. Dat mijn lichaam niet in staat was om het vast te houden en te laten groeien, vind ik echt verschrikkelijk. Ook ik voel een behoefte aan een pauze, even de tijd nemen om dit te verwerken en een plekje geven. Ik hoop dit echt nooit meer mee te maken :(

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    jeetje wat een naar nieuws hier zeg :( sterke meiden xx

5. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb net het hele topic gelezen. Helaas nare berichten op de laatste pagina's, veel sterkte dames! Onderweg ook een aantal positieve testen voorbij zien komen, gefeliciteerd!

Op 12 augustus is mijn spiraal verwijderd omdat hij er bijna 5 jaar in zat. Omdat ik graag wilde kijken of alles nog werkt (met spiraal 5 jaar niet ongesteld geweest) heb ik in overleg met mijn vriend besloten even te wachten met het plaatsen van een nieuwe en het zo lang op een andere manier veilig te doen. We zijn bijna 7 jaar samen en hebben allebei een kinderwens, maar mijn vriend is er op dit moment nog niet aan toe en dat is prima. We zijn nog jong dus het heeft geen haast.
    27 dagen na het verwijderen van de spiraal ben ik ongesteld geworden en dat heeft 4 dagen geduurd. Voor ik begon met anti conceptie was ik altijd zeer regelmatig ongesteld.

nu hebben we het afgelopen vrijdag 1x onveilig gedaan. Bij een cyclus van 27 of 28 dagen zou dat ongeveer 4 dagen na ei zijn. echter kreeg ik zaterdag flinke steken links en vruchtbaar slijm (zijn kwakje was ik toen allang weer kwijt) en sinds dien heb ik steeds een ongi gevoel, heb ik sinds gisteren af en toe steekjes in mijn borsten en begin ik wat last van mijn maag te krijgen.

ik wordt nu helemaal gestoord van mezelf omdat ik bij elk kraampje of pijntje denk dat ik misschien wel zwanger ben. herken ook veel klachten die in het topic worden genoemd.
    uiteraard heb ik dit al met mijn vriend besproken en mocht het zo zijn dan zou het hartstikke welkom zijn. Ik hoop zo dat het raak is, maar als ik naar mn hoofd luister dan zou het praktisch niet moeten kunnen. Bij een cyclus van 28 dagen zou mijn NOD maandag zijn, als mijn ei inderdaad later was dan is er uitloop t/m vrijdag.Ik zit nu dus tussen de 5 en 9 DPO. wat ik ook nog merk is dat ik vandaag echt om het half uur moet plassen.

Fijn om het even van me af te schrijven, ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik mee praat!

6. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop trouwens niet dat ik mensen met mijn berichtje voor het hoofd stoot die al een tijdje bewust proberen een kindje krijgen, dat is namelijk absoluut niet mijn bedoeling!

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hoi mom2be21, gezellig dat je meekletst!

Had je een spiraaltje met hormonen? Zo ja, dan kan het stiekum ook ontpillen zijn. Ik had vorige maand ook super veel symptomen, maar toch ongesteld geworden. Maar de kans is er altijd!!! Het enigste wat je nu kan doen is afwachten... Spannend hoor!!!

Mijn NOD is zondag. Ik heb geloof ik een lange LF :( Zit bij mij zo een 16 dagen tussen m'n ei en de ongi. Spannend hihi, het is voor ons ronde twee voor ons tweede kindje :). Vind het nu spannender als vorige keer :D.

Wat lief dat je denkt aan de gevoelens van iedereen hier. :).
    Laat je ons weten hoe het gaat???? Ben erg benieuwd!!!

8. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Afwachten, daar ben ik niet zo goed in haha! Helaas zit er niets anders op!
    vanavond ineens meer buikpijn, ben benieuwd of ik niet gewoon heel vroeg ongi ga worden. Stiekem hoop ik van niet :p

Voor jou ook spannend dus! Ga je zondag ook direct testen als je niet ongi bent?

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ik heb vandaag een vroege test van de etos gekocht :). Ga morgen ochtend even piesen :D hahahah!!! Maar voel niks dus zal
    Wel negatief zijn.

10. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Siertje! Mijn nod is zaterdag, maar ga zondag ochtend testen heb ik mezelf voor genomen. Heb sinds gister een pijn in mijn onderbuik en was gister avond en vanmorgen misselijk. Ook flink zeurende rug vandaag. Frustrerend dat al die symptomen ook van aankomende ongi kunnen zijn... Maar de misselijkheid is voor mij een nieuwe, dus hopen hopen hopen hihi

11. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    en heb je al getest :D

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ja :) heb een heel licht streepje....
    Wat nu? Wanneer weer testen en met welke test :(. Ik weet het ff niet hoor! Had dit niet verwacht! Heb eigenlijk nergens last van. Beetje ongi buikpijn, al de hele week last van winderigheid :) en wat gevoelige borsten. Rond 10dpo drie dagen super misselijk, maar verder niet...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,2 KB
      Weergaven:
      22
  13. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw Siertje, dat ziet eruit als goed nieuws! Over testen kan ik je niet veel vertellen, ik heb begrepen dat kruidvat 2 voor 5 goede testen zijn en ik hoor vaak dat er daarna nog zo'n digitale van clearblue wordt gedaan :)

Tijgertje ook voor jou spannend dus!

Als ik uitga van mijn vorige cyclus is mijn NOD ook zondag, maar ik heb na verwijderen spiraal pas weer 1 bewuste cyclus gehad dus ik hou even een slag om de arm. Durf ook niet zo goed te testen omdat ik zo teleurgesteld zou zijn als ik niet zwanger ben!

ik had gisteren avond een paar uur vreselijke buik en rugpijn. vannacht 3x eruit om te plassen en vanochtend werd ik wakker van de maagpijn. Ik zit ongeveer elke 10 min op de wc om te kijken of mijn ongi er al is, maar nog steeds niks :( Ik snap helemaal niks meer van mijn lijf! ik denk dat vandaag dpo 7 is

14. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    hihi toch positief gefeliciteerd :)

15. Melgje

Melgje Niet meer actief

Gefeliciteerd Siertje dat ziet er goed uit. Juist als je het niet denkt is het vaak wel zo :).

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dank je wel melchje :).
    Ik hou echt nog een slag om de arm hoor!!! Ik geloof het pas bij een positieve clearblue en dan moet het nog blijven plakken :).

17. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ja dat had ik ook hoor en inderdaad het blijven plakken is erg belangrijk.... maar ja positieve insteek maar he.

Het zal mij ook nooit meer lukken hoor stress vrij :(, maar ja dat lijkt me logisch na een mk.

Het begin is er in ieder geval dus dat is goed nieuws!:)

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Klopt. Toen ik voor het eerst een positieve test had, dacht ik er echt niet aan dat het fout zou kunnen gaan. Tot dat de wereld onder je voeten vandaag gaat als je hoort dat het wel fout is...
    Daardoor is de zwangerschap van Femke idd ver van zorgeloos geweest, maar als ze er dan eenmaal is, besef je je nog meer dat het een wonder is!!!

Ik houd jullie op de hoogte!

19. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik had 1 week na conceptie ineens zwaar het gevoel ongesteld te moeten worden, krampen zegmaar. Duurde slechts een paar uurtjes. Achteraf gezien weet ik zeker dat dit de innesteling geweest was. Ook had ik een paar dagen voordat ik kon testen ineens overdreven pijn in mijn lies.

20. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ikke101 dat gevoel had ik dus gisteren avond. Kwa tijd zou het kunnen want zou 5/6 dagen na mogelijke bevruchting zijn. Ik heb dit ook nooit eerder gehad voor ik ongesteld moet worden en ik heb ook al 4 dagen geen afscheiding meer terwijl ik dat normaal in overvloed heb.

Ik probeer mezelf wel steeds voor te houden dat mn lijf me ontzettend voor de gek houd, want hoe groot is de kans dat zo'n Lucky shot direct raak is..

Deel Deze Pagina