Gefeliciteerd Siertje! Ik heb ook een vroege test van de kruidvat liggen. Ga morgen ochtend testen, want heb geen geduld meer tot zondag Ben er deze maand niet heel veel mee bezig geweest maar door dat ik twee dagen misselijk was zijn de zenuwen nu toch weer aanwezig!
Hier precies hetzelfde! Sinds gister misselijk en vandaag de hele dag door vlagen van misselijkheid gehad en ben er deze maand ook niet mee bezig geweest! Spannend dat je morgen gaat testen, ben benieuwd! Ik wacht nog netjes me ongi af wat vandaag of morgen moet komen. Ben zelfs zo misselijk dat k echt een brok in me keel heb. Heb jij dat ook?
@tijgertje en @daeneyrd: spannend!!! Hoop dat het raak is voor jullie!!! Hier geen klachten. Behalve dan dat ik als een zombi rondloop .
haha ja kan ik me voorstellen Siertje, het moet nog even inzinken zeker? Geniet er van meid! En nee geen brok in de keel, wel zo'n gevoeligheid achter in mn keel maar meer alsof er iets dwars zat. Eetlust was toen ook even foetsie. Ik had het woensdag middag/avond heel erg en toen donderdag ochtend nog, daarna niet meer. Had woensdag ook erge rug pijn die voelde als ongi rugpijn, maar die was donderdag ook weg. Tegelijk ook twee dagen mn buik erg gevoelt, dat heb ik af en toe nu nog. Heb nu vooral last van de zenuwen hihi Ik hou jullie op de hoogte
Wat spannend dames, ik duim voor jullie! Bij mij zijn de klachten weer aan het afnemen dus ik denk dat mijn lijf door stress (as dinsdag sollicitatiegesprek) een beetje de gek met me heeft!
Ik had gister helaas een negatieve test.. Was er echt van overtuigd dat het zo was dus best wel jammer. Meteen die middag ook ongelofelijke buikkrampen en nu ook weer dus kan niet lang duren voordat ik ongesteld word. Voor ons was het ronde 2 dus nu weer op naar ronde 3! @Deanarys gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!!!! @tijgertje: balen meis... @hier: vanochtend cb gedaan en gelukkig ook postief . Gister avond erg misselijk en vandaag snel moe, hoofdpijn, duizelig en een beetje flauw. Maar verder voel ik me prima
Daenerys gefeliciteerd!! Tijgertje jammer dat de test negatief was! Siertje nog n mooie positieve test! Als ik uitga van mijn vorige cyclus dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Als ik inderdaad mijn ei gevoeld heb afgelopen zaterdag dan is nod pas volgende week zaterdag. Ik vind er niks aan dat wachten
Hihihi! Klopt . Tot vrijdag weide ik m'n "klachten" aan oververmoeidheid. Klopte denk ook wel hahaha! Alleen dan door iets anders dan ik dacht . Heb net van 3 tot 7 geslapen . Maar, stiekum wel fijn dat ik wat voel, anders voelt het ook niet goed .