Ja zeker spannend, hoewel ik de hoop al n klein beetje opgegeven heb! heb aardig wat stress vanwege sollicitatie morgen en daar kunnen een boel van mijn klachten natuurlijk ook van komen. Wat me wel ineens opviel een paar dagen geleden is dat mijn borsten wat gevulder zijn en super zacht, net waterbalonnetjes verder nog steeds regelmatig ongi pijn en sinds ei geen afscheiding maar sinds gisteren ineens af n toe een klodder wit. Zit volgens mijn eigen berekening nu 5 dagen voor NOD.
Ik ben nog steeds aan het wachten tot mijn menstruatie begint... Nou ben ik nooit heel regelmatig maar dit is altijd zo vervelend.. Het geeft me weer (valse) hoop dat ik misschien toch zwanger ben en te vroeg heb getest. Maar de maand dat we besloten om er voor te gaan kwam mijn menstruatie ook pas 5 dagen later.... pfff Ik ga vanmiddag bij de kruidvat nieuwe test halen, gewoon voor mn eigen rust. Tenzij voor die tijd toch opeens magisch mn ongi op gang komt..
Hihihi! Dat had ik ook wel eens. Dan lag de test klaar en op het moment dat ik wilde testen werd ik ongesteld . Spanned hoor... Ik ben aan het duimen!!! Hier gaat het goed. Erg snel moe. Heb afgelopen zondag 4 uur geslapen overdag . Soms wat last van m'n buik en snel duizelig/flauw. Verder weinig klagen . Vind het wel spannend allemaal. Is nu pas 3 weken, er kan nog van alles gebeuren. Heb 3 november de intake bij de verloskundige en de week ervoor een vroege echo. Pfff... Kan niet wachten .
Dat is inderdaad vervelend tijgertje! Je wil toch graag weten waar je aan toe bent! Ik ga vanmiddag ook voor de zekerheid even k2v5 ophalen en proberen af te wachten tot zaterdag voor ik eventueel n test doe. Siertje fijn dat je je op zich goed voelt!
Haha ja herkenbaar Siertje, had ik vorige maand ook. 's ochtends getest en dan smiddags ongesteld worden, alsof je lichaam zegt zo lekker puh! Wat fijn dat het verder (redelijk) goed gaat met je En ja heb je zolang gewacht op die positieve test, moet je nog 9 maanden wachten Ik ga morgen ochtend weer testen als er niks is veranderd. Zou een negatieve wel weer jammer vinden maar dan weet ik het in ieder geval zeker, en dat vind ik een tesje wel waard
@tijgertje: lol!!! Vla van het ene wachten in het andere . Is gewoon stom eigenlijk. Maar na de eerste zwangerschap die in een mk is geëindigd, vind ik het best spannend. De eerste keer stond ik er echt niet bij stil dat het mis zou kunnen gaan. En omdat ik niet echt onwijs veel klachten heb (wat niet is kan nog komen natuurlijk) vind ik het ook een beetje eng. Heb vandaag wel weer een leuke meisjes naam gehoord hahaha! Dacht, die moet ik onthouden . Succes morgen!!!
Hier weer een negatieve test helaas. Lang leve een onregelmatige cyclus... Nu 'geduldig' wachten tot mijn menstruatie weer komt
Hoi dames, Als eerste een hele stomme vraag: waar staat dpo voor? Mijn vriend en ik zijn bezig met ons eerste kindje. Ik wist nietdat het zo'n gedoe was om zwanger te worden aangezien al mijn vriendinnen gewoon ineens zwanger zijn. Sommige zelfs een ongelukje.. Zucht.. Nou goed, ik moet nog zo'n 1,5 week tot mijn menstruatie maar heb nu al buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden, ook lichtjes in mijn rug? Mijn darmen zijn ook erg actief om het zo maar te zeggen terwijl ik normaal best een moeilijke stoelgang heb. Ik hoop nergens op maar las bij anderen hier in het topic dat zij dat ook hebben dus die herkenning is wel weer fijn. Spannende tijden!
Dpo staat voor Days Past Ovulation, Dus dagen na de eisprong Hier hetzelfde verhaal, eerste kindje en iedereen om me heen word zwanger grrrr , hoop toch echt dat ik de volgende mag zijn om het aan te kondigen Ik ga er maar vanuit dat hun ook eventjes bezig zijn geweest, want niemand meld het natuurlijk vantevoren. En het zinnetje 'het was een ongelukje' ban ik gewoon meteen weer uit mn koppie dat hoor ik gewoon niet meer.. Hier ook nog anderhalve week!! ( 17 okt) Dat wachten pff Ook krampjes hier sinds mijn ei .. soms voel ik ze ook aanwezig zijn zeg maar, zonder dat t vervelend voelt. Darmen ook een beetje, Maar ik moest aan de antibiotica op de dag van me ei, dus ik geloof me lichaam nergens op, dr zitten namelijk veel bijwerkingen bij de AB en ze lijken allemaal op zwangerschapssymptomen
Je lichaam kan je zooooooo voor de gek houden helaas... Vorige maand was ik er van overtuigd dat ik zwanger was. Wat een verbazing dat ik ongesteld werd. Afgelopen ronde had ik een totaal tegenovergestelde ronde. Geen pijntjes, krampjes, misselijkheid of dat soort dingen. Veel van wat ik voelde weidde ik aan oververmoeidheid. Maar niks was minder waar, afgelopen vrijdag een positieve test in m'n handen. Vaak kan je pas rond 10 DPO wat gaan voelen omdat het eitje dan is gaan innestelen waardoor het hcg hormoon actief word. Ikzelf heb drie dagen misselijkheid gehad rond de innesteling, daarna niet meer. Ook een week last van duizeligheid, snel flauw, en hartkloppingen. Is zo lastig als je voor een eerste gaat. Je weet niet wat je kan verwachten. Maar deze zwangerschap is al zo anders als bij Femke! Daar had ik super veel last van maagzuur, nu helemaal niet , maar ben nu super moe kan zo 4 uur op een dag extra slapen . Succes lieve dames. Ik hoop echt dat jullie niet al te lang op het wachtbankje hoeven te zitten .
Siertje gefeliciteerd! Ben super blij voor je! En inderdaad, je lichaam kan je zo voor de gek houden hihi.. Pff ben ook zoo moe, en slapen doe ik genoeg.. Nouja wachten wachten wachten! LaRosa, oh dan zitten we echt rond dezelfde tijd, wat leuk! Hou je me wel op de hoogte?? Zou leuk zijn als het bij ons beide raak is he hihi.. Dat ongelukje was bij 1 van mijn beste vriendinnen, die is inmiddels op de helft van haar zwangerschap. Ben heel blij voor haar hoor hihi.. Nouja, wacht wachten wachten en.. Had ik al wachten gezegd? Haha Thnx voor de uitleg van dpo hihi, las het overal en voelde me zo stom! Liefs
@siertje, Zo zie je maar weer he! daarom geloof ik helemaal niks tot een posi test haha! Wat onwijs leuk voor je! geniet ervan @Anoniempje, ja leuk! Ik had ook een topic geopend in zwanger worden clubs; Mama's in spe, wie kletst er mee? Zou me leuk lijken om elkaar te volgen! volgens mij zijn we ook even oud? Geduld is mijn sterkste kant! **AHUM** niet dus
Welkom Anoniempje Mijn man (27) en ik (23) gaan ook voor ons eerste kindje, zo spannend allemaal! Helaas is mijn cyclus momenteel echt van de kaart, ben al 5 dagen overtijd maar niet zwanger.. Wil verder naar ronde 3 maar dan moet ik toch echt eerst ongesteld worden.... Misschien vanaf volgende maand maar beginnen met ovulatietesten, want hier is geen touw aan vast te knopen.. @LaRosa: lijkt me leuk mee te praten met je club maar ik kan hem niet vinden!
Volgens mijn eigen berekening is vandaag mijn NOD. Werd vannacht zeiknat van t zweet wakker, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt! vanochtend een test gedaan, maar omo wit. Vannacht en vandaag overdag erg veel krampen gehad, maar geen bloed. Schiet mij maar lek, ik snap niks meer van mijn lichaam!
He meiden, Hier eindelijk van het bloedverlies af. Moet het allemaal nog wel een plekje geven hoor, zit nog vaak te denken aan 'nu was ik 6 weken geweest' en dat soort dingen. Voel me nog erg leeg, ook al was ik kort zwanger. Maar toch gaan we er deze maand weer voor! Vind het wel enorm spannend, hopelijk ben ik snel weer zwanger en gaat het dan wel goed. Zijn er nog dames met updates?