Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Pffff... Ik ben zo bang dat het fout gaat... Heb wel goede ongipijn, maar geen krampen of zo. Had gister avond heel licht beige afscheiding en vanochtend heeeeeeel licht roze. Weet dat het niks hoeft te betekenen, maar heb een naar onderbuik gevoel zeg maar...

@dayenne: spanned meis!!! Ik ga voor je duimen voor een goede ronde en een mooie plakbaby!!!!

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oei Siertje wat spannend!! Ik kan me voorstellen dat je er een slecht gevoel van krijgt! En ik kan ook niks zeggen om je gerust te stellen, het kan beide kanten op. Ik weet wel dat ik bij deze miskraam het een paar dagen van te voren zeker wist. Ik werd op een ochtend wakker en dacht: ik ben niet meer zwanger. Mijn man verklaarde mij voor gek (ik had nog posi testen zelfs). Pas 5 dagen later negatieve test en bloedverlies.
    Uiteraard hoop ik voor jou dat alles goed zit!! Bij mn 1e dochter heb ik ook heeeel licht bloedverlies gehad en alles is goed gegaan! Ik duim heeeel hard voor je!!

3. Melgje

Melgje Niet meer actief

hoop dat je gevoel niet klopt siertje. Ik duim voor iedereen.

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Melgje meid, hoe gaat het met jou? Heb je het al een beetje verwerkt? Gaan jullie er weer voor deze maand? Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven, ik moet zeggen dat ik veel aan je moet denken de laatste tijd.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dank voor de lieve woorden :). Het is echt heel minimaal en alleen heel licht (kleur) bruinverlies. Geen helder bloed of krampen/buikpijn . Maar voel me totaal niet zwanger... Ben wel sneller buiten adem sinds vandaag, mega gevoelige borsten en super misselijk als ik koffie drink. O ja, en ik knal zowat uit m'n broek in het loop van de middag :). Heb 31 oktober "pas" een echo, ben dan 7+5. Man... Kan niet wachten... Weet ook dat als ik nu de vk bel, zij ook niks kan, want daar is het echt te vroeg voor... Zit de hele dag in een emotionele achtbaan, best vermoeiend :). Heb mijn "zorgen" wel vandaag geuit aan ml, al kan hij er niks mee en misschien houd ik mijzelf voor de gek en denk ik dit om mijzelf in te dekken, dat als het fout gaat, het minder pijn doet. Doet me allemaal zo erg denken aan de eerste keer, die dus idd fout is gegaan...

Ik houd jullie op de hoogte meiden...

@melgje: hoe gaat het met je?

6. Melgje

Melgje Niet meer actief

Wat lief van je! Ik ben vorige week weg geweest met mijn gezin en ik moet zeggen dat ik daar een paar keer een paar traantjes heb gelaten, maar verder was het fijn om me te kunnen focussen op mijn dochter.

Het doet gewoon zeer dat ik dacht dat ze eindelijk een broertje of zusje zou krijgen en dat dat nu weer onzeker is. Geen idee of en wanneer het gaat lukken.

Verder fysiek wat last nog van mijn buik. Ik hoop dat mijn cyclus snel op orde is en ik niet maanden moet wachten. Vooral een hoop onzekerheid. Maar wel weer wat rust in de tent gelukkig.

Normaal zou ik nu mijn ei verwachten, maar ovu was vandaag super licht, dus het zal wel een tijdje op zich laten wachten. Volgende week nog een controle echo in het ziekenhuis, dus ik duim maar dat daar een ei op te zien is. Heel raar idee om daar weer mee bezig te moeten gaan.....

Hoe is het met jou?

Siertje kan me je onzekerheid voorstellen. Ik denk inderdaad dat je jezelf indekt en logisch ook. Bruinverlies hoeft niets te betekenen, kan natuurlijk wel maar dat weet jij ook. Hopelijk gaat de tijd hard en zie je snel een hartslagje.

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Gelukkig vandaag helemaal niks gehad! Dus ben weer iets positiever :). Ben sinds vanmiddag ook super misselijk, dat doet me ook goed hihihi!

@melgje: fijn dat je even weg bent geweest en lekker op je dochtertje hebt kunnen concentreren. Ga voor je duimen dat je lijf snel weer de oude is. Heeeeeeeeeele dikke knuffel!!!!

8. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, leuk dat deze topic nog gebruikt wordt :) Lees af en toe weer even bij.

Spannend Siertje, begrijpelijk dat je daar zenuwen van heb, gelukkig nu misselijk hihi ;):p Ik duim voor je!

En fijn dat je er even tussen uit geweest bent Melgje, hopelijk krijg je snel weer een normale cyclus.

Die van mij is nog steeds compleet van de rails helaas..:( Wacht nog steeds op mijn menstruatie. Wou vanmorgen bijna weer een test doen, maar toch maar niet gedaan. Vanmiddag had ik een heel klein beetje helder bloed bij mn afscheiding, dus dacht einelijk! Maar daarna niks meer... dus nu maar weer wachten.. Snap er echt helemaal niks meer van:(

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Beetje frustrerend tijgertje... Wachten duurt laaaaaaannnnnngggg...

Ik heb na vandaag weer een beetje hoop :). Veel misselijk, knijter veel honger en kan de hele dag slapen. En geen gekleurde afscheiding meer gehad!!! Jeeeej!!! Wel hele waterige en plakkerige wittige afscheiding. Nog nooit gehad. Maar vind alles prima, zolang hij/zij maar blijft plakken :).

Slaap lekker dames!

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Lol!!! Val in herhaling :D

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Melgje, ik herken je gevoelens wel (al is het bij jou veel erger hoor, je had zelfs al een hartje gezien!:(). Ik vind het ook raar om weer mijn eitje te moeten afwachten, weer proberen zwanger te worden, weer wachten op testen...we waren al bij de finish, en nu beginnen we weer bij start.
    Wat fijn dat je lekker met je dochter hebt kunnen knuffelen! Daar laadt je weer van op he? Mijn dochters hebben ook extra veel knuffels gehad de laatste tijd, heerlijk...
    Ik hoop echt dat je lijf gauw weer op orde is! Ik heb wel het idee dat mijn eitje eraan komt (gister wat buikpijn, vandaag veel vruchtbaar slijm). Maar verbaasd me niks als het nog even duurt. Ik ben vooral heeeel moe laatste tijd, jij ook? Vlos zei dat het door het vele bloedverlies kon komen...heb geen puf en energie meer.

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Siertje, jeej dat is goed nieuws! Fjieuw gelukkig maar :D

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    En mijn man is sporten vanavond, pas om 23u thuis. Normaal lig ik dan al lang en breed te pitten, maar moet wakker blijven want we moeten nog ff klussen haha. Gister niet gedaan, dus hij moet vandaag weer aan de bak XD

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Lol :D!!! Veel plezier!!!

Moet er hier niet aan denken momenteel. Ben zooooooo moe dat ik de avond echt rek omdat het anders zo ongezellig is :). Stiekum durf ik ook niet en wil ik wachten tot we de echo hebben gehad. Weet dat het gewoon kan, maar durf het niet, stom he?

Fijne avond allemaal en slaap lekker!

15. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier eindelijk ongesteld geworden, kunnen we eindelijk naar ronde 3:) Werd eens tijd haha
    Alleen geen idee waar ik nu van uit moet gaan qua cyclus komende maand..... Jullie tips?

16. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb mn banner maar 30 dagen gegeven ipv 28, aangezien ik altijd wel 1 of 2 dagen later ongesteld wordt, maar deze maand sloeg alles natuurlijk..

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Helemaal niet stom! Dat had ik dus ook...vond het doodeng en wilde echt geen polonaise aan mijn lijf...heeft dus achteraf niks uitgemaakt haha, maar gaat om t gevoel he.

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Weet het... Als het fout gaat gaat het toch wel. Of je nou vrijt of niet. Maar wil eigenlijk wachten tot de echo :).

19. Melgje

Melgje Niet meer actief

ach meis het kan altijd erger, dat denk ik ook als ik hier lees over kindjes van 28 weken of ouder waar het mis gaat...brrrr verschrikkelijk.

maar ik denk dat jouw gevoel van verlies veel op de mijne lijkt. Je houdt er al van als je die twee strepen ziet toch? En we moeten weer opnieuw beginnen.

20. Melgje

Melgje Niet meer actief

jammer dat je ongesteld bent geworden. Zou gewoon uitgaan van 30 dagen... Als het schommelt met twee dagen voor nod ongie worden of erna noemen ze gewoon regelmatig in t ziekenhuis

Deel Deze Pagina