Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dat zeg je heel mooi! Je houdt er idd van zodra je 2 strepen ziet.

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Grrrr.... Vanmiddag helder rood bloed in m'n afscheiding.... Is bij een keer gebleven vandaag, gelukkig! Heb wel de vk gebeld. Zij maakt zich naar aan leiding van m'n verhaal geen zorgen (dus probeer ik dat ook maar :)). Mag wel morgen de echopraktijk bellen om te vragen of ik een weekje eerder terecht kan. Dat zou dan deze week al zijn!

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jeetje dat is echt niet leuk he Siertje! Geen buikpijn verder? Zou zeker innesteling kunnen zijn, maar ik snap dat je totaal niet gerust gesteld bent...ik ga duimen dat je deze week een echo krijgt!

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Nee, gelukkig geen buikpijn! Ik houd jullie op de hoogte :)

5. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    18dpo inmiddels...
    Alleen maar last van gevoelige tepels eigenlijk!

6. Melgje

Melgje Niet meer actief

Nee he...... :$

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Tot nu toe gaat het goed melgje! Geen bloed verlies meer gehad, ook geen bruin slijm of zo en ook geen buikpijn! Ik heb zeker een positief gevoel! Ben nog steeds super moe en honger als een paard :D en m'n borsten doen echt heel erg veel pijn (stadium gevoelig zijn we al lang voorbij :)). Had de echo verplaatst naar as maandag, maar dan kan m'n man er met geen mogelijkheid bij zijn dus staat ie weer waar die eerst was en das volgende week vrijdag. Mocht ik namelijk slecht nieuws krijgen, wil ik wel dat hij erbij is en ik daar niet alleen met m'n dochtertje zit...
    Maar ik ga er niet vanuit, heb sinds zondag die ene keer er geen last meer van gehad.

Hoe gaat het met jou? Denk regelmatig aan je... :). Ken je niet, maar had het je zo gegund!! Gun het iedereen hier natuurlijk :) :D

Ik houd jullie op de hoogte :)

8. Melgje

Melgje Niet meer actief

fijn dat het goed voelt. Spannend van de echo, altijd goed om te zien.

hier vandaag een positieve ovutest. Zou een cyclus van 38 dagen betekenen. Aan de ene kant blij en opgelucht dat we verder kunnen...aan de andere kant nog niet helemaal te bevatten dat we opnieuw hiermee bezig zijn...

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Is heel dubbel... Dat begrijp ik heel goed! Hopelijk heb je snel een plakbaby!!!! Hele dikke knuffel!

10. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ík hoop het ook hihi :p

11. Melgje

Melgje Niet meer actief

Lieve meiden. Ik voelde me de afgelopen dagen weer hetzelfde als toen ik zwanger was (en dat nog niet wist), toen ik dit topic opende.

Dus dacht ach doe een testje, terwijl ik mezelf had beloofd dat niet te doen zodat ik onnodig hartzeer kon voorkomen.

Nou had ik na mk weer omo wit getest en deze is niet omo wit. Zie een licht roze streepje. Jullie?

Snap niet dat ik dit doe, zoek alleen maar onnodig spanningen op.

28 oktober  1700.jpg

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lieve Melgje, wat een toeval...ik heb gister ook zo'n streepje gehad op mijn test! Ik denk dat we weer zwanger zijn :) wat een spanning he!

13. Melgje

Melgje Niet meer actief

ja raar idee he? Zie je mijn streepje? Ik had vorige week woensdag pas positieve ovu dus zit een week voor nod.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja ik zie m heel duidelijk!! Hij is duidelijker dan mijn test hoor ;) ik gooi er morgenochtend weer een test tegenaan, ben zo benieuwd of het streepje dan donkerder is.

15. mamavanjes

mamavanjes Actief lid

21 nov 2013
    148
    0
    16
    Zie hem hoor melgje voorzichtig gefeliciteerd. Had er ook zo een 6 dagen voor nod. Met de kv 2 voor 5 test je wel snel al duidelijker.

16. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ja ik ook toen ik zwanger was. Ik ben helemaal beduusd dat jullie het al zien hihi :$

17. Melgje

Melgje Niet meer actief

laat je het morgen weten?

18. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
  19. Melgje

Melgje Niet meer actief

ik ga zo testen...en dayenne??

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend!
    Heb vanmorgen zo'n testje ook geplast. Is de uiterst gevoelige van zw&k toch? Met hetzelfde plasje gelijk een kv gedaan en is stuk duidelijker.

Deel Deze Pagina