Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ja klopt ja, ow dan moet ik die ook maar eens proberen.
    Ik moet nu naar een vergadering en het lukt me nu niet om m goed op de foto te krijgen, door de lichtval in huis.

Live is de test een fractie donkerder dan gisteren. Tot straks dan doe ik een nieuwe poging.

29 oktober.jpg

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Mooie test Melgje! Bij mij helaas niet veel donkerder :( ik ga er maar even vanuit dat het niet goed zit, kan het altijd nog meevallen. Ik doe overmorgen (als ik dan nog niet ongi ben) nog een test.

3. Melgje

Melgje Niet meer actief

Bij mij ook niet hoor, dat is in het begin vaak ook niet he, dan moeten er twee dagen tussen zitten

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Er zaten 2 dagen tussen bij mij :(

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dames!!!! Wat een spanning en sensatie!!!!!

@dayenne en melgje: nig getest vandaag????

Edit: lees nu jullie berichtjes... Spanned!!! Ik hoop zooooooooo dat ze blijven plakken :)

@hier: gister avond weer roze slijm gehad, maar zonder krampen of zo iets. Vanochtend ook, maar de rest van de dag niet. Heb echt geen idee waar het van komt. Vrijdag de eerste echo... Man, wat een onzekerheid...

6. Melgje

Melgje Niet meer actief

spannend is het zeker, heb een soort deja vu ervaring hihi.... hopelijk blijven de testjes oplopen.

Wat naar dat roze verlies... je wordt er zo onzeker van he. Gelukkig is het bijna vrijdag, hou je ons op de hoogte? Bij mij was het bruin verlies wel snel rood en binnen een week werd dat steeds heftiger met mijn mk....

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Mijn duimen blijven draaien melgje!!!

Heb sinds vanochtend geen roze/bruin slijm meer verloren. Heb een erg drukkend, spierpijn achtig gevoel achter m'n schaambeen. Alsof ik op de stang van een fiets ben gevallen :D. Laatse keer was anderhalve week geleden en het heeft toen (en nu ook nog) niet doorgezet. Heb nog steeds hoop al houd ik er erg rekening mee dat het niet goed is... Beetje uit zelfbescherming denk :). Dat spierpijn gevoel herken ik trouwens wel. Is anders als ongipijn, maar kan me voorstellen dat het zo word genoemd. Houd het maar op het groeien van m'n baarmoeder ;). Is niet heftig hoor, echt zo een zeurderige branderig gevoel.

Maar goed, ik laat vrijdag zeker even weten hoe het is gegaan. Jij ook, ben super nieuwsgierig!!!!!

8. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Hoi dames, aan de zwangere dames gefeliciteerd! De nog niet zwangere dames, veel succes!

Om even terug te komen op het onderwerp, ik las net ergens dat er na je eisprong een soort van hormoon, progrestron of zoiets dacht ik, vrij komt waardoor je ook allerlei kwaaltjes kan krijgen.. Misschien is het daarom dat het zo een onzekere periode is voor ons? Meestal voel je zoveel dat je niet meer waar de oorzaak ligt

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

jammer meis.... :(
    Vandaag nog getest?

10. Melgje

Melgje Niet meer actief

voorzichtig gefeliciteerd nog he :D

11. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ja het is natuurlijk allemaal flink aan het werk. Mocht ik zwanger zijn en ik krijg weer bruinverlies of bloedverlies weet ik nu al dat ik in de stress zou schieten, maar dat is niet gek he als het al eens op die manier fout is gegaan. Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter nooit bloedverlies gehad.

12. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik heb dit topic in augustus geopend. Was toen de veertiende ronde raak. Die kwaaltjes had ik in die 13 rondes op die manier niet gehad en dan ga je je wel afvragen of het zo kan zijn en dat bleek dus inderdaad al zo vroeg merkbaar te zijn. Het kan dus wel, zeker als je het normaal nooit zo hebt ;)

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nee ik ga morgen weer testen. Ben nog steeds niet ongesteld, 2 dagen overtijd nu. Met vlagen misselijk, iets grotere borsten, gevoelige tepels, maar ook ongibuikpijn :( ik durf niet meer te hopen!

14. Melgje

Melgje Niet meer actief

Dat snap ik meis. Nou ja als het goed zit vieren we een feestje en zo niet, dan maar hopen dat het zo snel mogelijk doorzet zodat je weer verder kan!

15. Melgje

Melgje Niet meer actief

#555 Melgje, 30 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2014
    testje is iets duidelijker, maar moeilijk op de foto zetten zonder daglicht. Morgen in de herkansing

30 oktober.jpg

30 oktober vijf uur.jpg

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wauw duidelijk zeg!! Ik hoop dat die van mij ook zo mooi is morgen. Dus jij gaat morgen ook weer testen?

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lief van je!!

18. Melgje

Melgje Niet meer actief

jazeker meis. Ik heb gezegd dat ik niet meer vroeg zou testen, maar als je je dan weer t zelfde voelt als toen je zwanger was....

En nu ben ik veel te benieuwd of t oploopt kan mezelf echt niet remmen. Ik test en heb meteen rust dan. Maar mijn vriend vind t stom dus heb afgesproken zondag samen te testen hihi

19. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend Melgje! Ik zie wel iets van een streepje ja :) Hopelijk wordt hij alleen nog maar duidelijker, ik duim voor je!

En vervelend Dayenne die onzekerheid... Ik moest de laatste ronde ook bijna twee weken wachten tot ik weer ongesteld werd, dat is echt niet leuk. Veel liever gewoon meteen ongesteld worden zodat je weer door kan naar de volgende ronde, maar goed moeder natuur is een rare vogel af en toe ;)

20. Melgje

Melgje Niet meer actief

Nou meiden, ik hoop niet dat ik nu na de mk allemaal rare fratsen krijg. Het is gezien mijn eisprong nu veel te vroeg om ongie te krijgen. Zou nu op 8 dpo ongeveer zitten. Net plassen en er kwam doorzichtig slijm, wel beetje beige gloed erover, met 1 bloedstolseltje erin in een kronkeltje. Misschien gaat het vroeg mis, maar vreemd vind ik het wel. pfffff.....teleurstelling toch wel

Deel Deze Pagina