Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik kreeg pas echt klachten na NOD.

Voor NOD had ik altijd weinig klachten, wat wel élke maand terug kwam was rond 10dpo hoofdpijn. Voor mij echt een teken dat mn ongi eraan kwam.
    En sommige rondes had ik last van gevoelige borsten, soms meteen na mn ei, soms pas een paar dagen voor nod, maar soms ook helemaal niet. Kortom geen pijl op te trekken..

In de ronde dat ik zwanger ben geworden, was er eigenlijk niet veel anders. Zoals altijd 10 dpo hoofdpijn, waardoor ik al geen vertrouwen meer had.
    Verder kreeg ik op 14 dpo in de avond ineens last van gevoelige borsten. Dat vond ik wel vreemd, want zo laat had ik er nog nooit last van gehad. Op 15 dpo had ik wat bruinverlies, waardoor ik overtuigd was dat mn ongi eraan zou komen. Maar de volgende dag niets meer en mn temp was nog hoog. (voor mij mijn nod, lange lf). Toch maar getest. En ja hoor, zwanger!
    Ik had het totaal niet verwacht, omdat ik verder dus eigenlijk niets 'speciaals' voelde, ook niets van een innesteling gemerkt.

Daarna begonnen mn borsten nóg gevoeliger te worden en rond 6wk moeeee en misselijk.

2. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi, bij mij moet er een halve kunst knie in. Ben al 3 keer geopereerd aan mijn meniscus en nu houd dat op. En dit zou mijn eerste kindje worden, dus dacht id ook beter ervoor dan erna. Maar als tijdens ook goed kan, dan kies ik ook voor een ruggeprik.

3. Melgje

Melgje Niet meer actief

ik krijg dan steeds een foutmelding als ik dat doe.

gewoon een voorgevoel. Merk ook niets aan borsten ofzo. Heb gewoon t idee sterk vandaag van nee ik ben helemaal niet zwanger.

4. Melgje

Melgje Niet meer actief

mmmmm balen meis, zitten we samen in die dip...doe ik gezellig met je mee hihi mijn gevoel is nergens op gebaseerd maar meestal zit mijn intuïtie wel goed en die zegt momenteel niet zwanger.

5. Melgje

Melgje Niet meer actief

het zou maar zo kunnen hoop het voor je en ook voor de rest van de meiden!!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Als je het zo verteld snap ik het ja hahah! M'n app zegt dat ik de week erop ongesteld zou moeten worden :(. Ik kijk wel hoe lang ik het volhoud ;). Voorlopig vandaag en misselijk en maagzuur...

7. Melgje

Melgje Niet meer actief

spannend hoor ��

8. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Het is natuurlijk hartstikke verschillend per persoon. Ik heb bij alledrie de zwangerschappen pas echt symptomen gekregen nadat ik een positieve test in mn handen had en dat was ná mn NODs. Dan heb ik het over écht pijnlijke borsten (niet een beetje opgezet en wat pijnlijk, dat had ik elke maand na ovulatie) en misselijkheid (de ergste misselijkheid trouwens pas vanaf zo'n 7 weken).
    Een innesteling voor 6DPO is zeldzaam dus ik zou daar niet al te veel op rekenen, maar vanaf dat moment kun je dus zwangerschapsklachten krijgen.
    Nu had ik elke maand (ook als we niet probeerden zwanger te raken): opgezette en pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid een paar dagen voor NOD, lage rugpijn, krampen. Ik had deze maand dan ook eerder verwacht ongesteld te worden en omdat we op vakantie waren wilde ik zeker weten of ik mn maandverband mee moest nemen... Een grote verrassing dus toen ik (lekker handig op een Frans campingtoiletje :D) 2 streepjes op de test kreeg!
    Ik wens jullie veel geduld en dat jullie snel zwanger mogen zijn!

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden, helaas net ongesteld geworden. Bah. Jullie veel succes!

10. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(:(:( %$#@ dat is zon ROTgevoel he. Sterkte meid.

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Getver, das niet leuk :(. Dikke knuffel!!!

12. Melgje

Melgje Niet meer actief

bah vervelend meis...

13. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    'Klachten' voelde ik dit keer 5 dpo. Dan heb ik het over misselijkheid, licht in mn hoofd, zwaar gevoel in mn maag, gevoelige borsten. (symptomen die ik trouwens nooit heb tijdens menstruatie) Een paar dagen later kreeg ik ook maagzuur en bruine afscheiding en hele lichte roze/zalmkleurige druppeltje bloed. 6,7 en 8 dpo heb ik gebloed. Drie dagen maar, terwijl ik normaal zes dagen menstrueer. Bloed was ook anders, veel lichter van kleur. Ik hoop dan ook dat het geen menstruatie is geweest maar een innestelingsbloeding. A.s. zondag is mijn NOD dus mijn geduld wordt nog steeds op de proef gesteld!!!

14. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend maryjames!

Ik wacht al zo lang op dat innestelingsbloed omdat ik hoop dat ik mezelf dan eindelijk eens terechte hoop kan geven haha... maar nee, nooit gehad... natuurlijk ik weet dat het niet iedereen overkomt maar ik zou het niet erg vinden als ik eens wat meer zekerheid kreeg :D

Hoop voor jou dat je geluk hebt!

Hier nog steeds last van oprispingen en maagzuur, boertjes laten enzovoorts.... ;) daarnaast begin ik ziekjes te worden dus de klachten lopen denk een beetje door elkaar heen nu. :( Durf dus niks meer te zeggen. Wacht alleen maar gevreesd af voor de menstruatiepijn, die ik normaal een dag van te voren heb dus morgen... fingers crossed meer kan ik niet doen helaas :)

15. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Oh ja, andere kwaaltjes waren verminderde eetlust en boertjes laten hahah. Nou ik ben het wachten zat, we zijn al een jaar bezig nu:(

Ik hoop ook voor jou op goed nieuws!!!

16. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    Zo de testen zijn binnen dus morgen maar eens een gokje wagen ben benieuwd. . Er zijn dingen dat ik denk nou het zou best eens raak kunnen zijn.. en ook zijn er dingen dat ik denk van niet :p

17. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo maagzuurkenners :) ik vroeg me af he, ik heb al 6 dagen last, waarvan 3/4 dagen echt maagzuur (dat het soms brandt en gewoon heel de tijd zo'n naar gevoel in mijn maag alsof het weer naar boven komt :) sorry :))... maar wat 24 uur per dag aanhoudt al 6 dagen lang is een soort gevoel alsof m'n keel dicht zit, maar geen keelontsteking, heel vreemd.
    Ik heb gegoogled en iemand noemt dit maagzuur. En ergens stond dat mensen met last van maagzuur ook kunnen ervaren dat er een brok in hun keel zit.
    Hebben jullie dit ook als jullie maagzuur hebben? sorry voor de details enzo, ik ben niet bekend met maagzuur en heb dit voor het eerst van mjn leven, en ga me zelfs afvragen of het niet een beginnende keelontsteking is (hoewel ik me trouwens nu weer verder helemaal goed voel en geen pijn in mijn keel heb ofzo).

Ben benieuwd :)

18. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja en ik heb nog een vraagje, misschien weet iemand dit:

ik heb net een nieuw klein katje, ze heeft zure melk gedronken van het aanrecht dus haar maag is van slag. ze heeft net diarree gehad en overgeven enzo. Hoe dan ook, ik heb een flinke kras op mijn arm van haar (per ongeluk), maar ik was aan het schoonmaken en er kwam wat vuil van haar (uitwerpselen) op mijn arm. Ik heb het met jodium schoongemaakt want ineens schoot me te binnen dat kattenuitwerpselen en zwangerschap heeel erg gevaarlijk kunnen zijn??

Klopt dat? En heb ik het nu goed gedaan? Neem het zekere voor het onzekere maar zit er nu mee in mijn hoofd... :( Ben benieuwd!

wijziging: o ja, het kwam dus op het wondje, niet 'gewoon' op mijn arm.

19. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik lees al een tijdje mee maar idd kattenpoep kan gevaarlijk zijn vooral bij het schoonmaken van een kattenbak dan stuift het omhoog en dan gaat het geloof ik een om een bacterie of een parasiet die toxoplasmose veroorzaakt dus pas op met voor al de kattenbak het beste is eigenlijk zodra je weet of je zwanger bent het iemand anders te laten schoon maken en dat wondje op je arm heb je goed aan gedaan om het goed schoon te maken zou me daar geen zorgen over maken

20. peetje007

peetje007 Niet meer actief

En melgje volgens mij hartstikke zwanger hoor

Deel Deze Pagina