Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Peetje voor je reactie, dan denk ik dat ik de kattenbak nu maar vermijd, normaal ook geen kattenbak in huis want onze (andere) kater doet 't altijd buiten. Maar tis nog een kitten dus ze is nog even een weekje binnen :) maar dankjewel voor de tip, ik kijk voortaan uit (ookal weet ik nog niet of ik zwanger ben maar dat gaan we zien hihi)

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat betreft maag zuur: je slokdarm, dus zeg maar vanaf je keel naar beneden voelt als of hij in de fik staat. Kan constant zijn maar ook met vlagen. Ik krijg er steed meer last van... Was bij Femke mijn eerste zeangerschapskwaaltje :). Je kan en mag rennies nemen. Bij sommige werkt gaviscon beter. Tijdens een zwangerschap kan je het hoofdeinde van je bed wat hoger maken zodat het maagzuur niet makkelijk terug naar je slokdarm kan lopen. Vanillevla helpt en bij mij ook 7up :). Uiteindelijk kreeg ik zelfs van water maagzuur en met 36 weken toch maar aan de medicijnen gegaan. (Had ik veeeeeeel eerder moeten doen ;))

Succes, is niet fijn, maar beter dan misselijk en kotsen hihi :)

3. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie!
    Ja ik dacht eerst dat ik geen last van maagzuur had, omdat ik herinnerde van mijn pa vroeger dat hij zei dat het echt píjn deed. En brandde. Maar bij mij is het voornamelijk heel onbehagelijk, en ik voel echt dat het weer naar boven komt, soms zo naar dat ik paniekerig word. Hoe dan ook, wat het ook is, ik hoop dat het iets goeds betekent :)

4. Melgje

Melgje Niet meer actief

#144 Melgje, 29 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2014
    hoe kom je daar zo bij :D??? Aan de hand van de testjes?

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Pffff.... Ik heb het niet meer :). Merk dat ik in de ochtend steeds een beetje meer misselijk word. Maagzuur word steeds meer en vanochtend zat ik om half 11 al aan de crackertjes met oregano en olijfolie (die van lu) omdat ik honger had. En een zwaar bekende "pijn" in m'n buik... Herken hem van toen ik net zwanger was van Femke. Als ik dan in elkaar gezakt zat of bukte, en m'n baarmoeder een beetje in de knel kwam, was dat echt niet fijn. Ik droeg ook al snel zwangerschaps broeken omdat m'n eigen broeken pijn deden. Heb nu presies het zelfde gevoel :$. En m'n borsten/tepels worden elke dag wat gevoeliger :). Nog een paar daagjes en dan weten we het zeker.

Hoe gaat het met de rest?

6. Melgje

Melgje Niet meer actief

Dat je het nog volhoudt om niet te testen :$, ik had er al lang een testje tegenaan gegooid :D

7. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja idd melgje die test is absoluut niet omo wit en zie een mooie licht roze streep

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihihi! Ben zelfs in de Etos geweest en niks gekocht!!! Hahaha! Ben nu ook echt misselijk... :)

Even een praktisch vraagje, waar testen jullie mee? Ik heb de vorige keer vier en twee dagen voor mijn nod een vroege test van predictor gebruikt en op nod (toen die van twee dagen ervoor positief was) een digitale van clear blue. Lees veel over een test van het kruidvat?

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ben eigenlijk wel nieuwsgierig melgje. Het was absoluut geen Omo witte test, heb je ondertussen nog een keer getest??? :D

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Graag gedaan! Ik hoop ook voor je dat het iets goed betekend ;) wanneer mag je testn?

11. Melgje

Melgje Niet meer actief

ik ga morgen middag testen maar ben niet zo positief want heb de hele dag al last van onderrug pijn. Ik heb mijn testen Online besteld bij zwanger en kids de ultra gevoelige midstream test

12. Melgje

Melgje Niet meer actief

hihi ik hoop het zo maar durf t niet in te denken... Vorige ronde had ik een mooie roze streep en werd twee dagen later ongesteld..:(

13. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Last hebben van onderrug is toch een zwangerschaps kenmerk.
    Ik heb daar ook last van of is dat niet zo ?

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Haai meiden! Na 2 drukke werkdagen heb ik weer alles bij gelezen en kan ik ook weer ff reageren! De dagen van testen komen steeds dichterbij! Zo spannend! Ik had gister op 9 dpo nog en witte test. Vandaa niet getest. Ik hoop dat ik kan wachten tot iig maandag. Spannend! Vanochtend had ik vlagen van misselijkheid. Ik vroeg me alleen af of ik daadwerkelijk misselijk was of dat ik het mezelf aanpraat :( Verder last van m'n borsten maar das ook vrij normaal. Ik heb geen menstruatie achtige buikpijn meer. Wel wat last van rommelende darmen. Ik ben heel benieuwd naar iedereen!!

15. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Normaal gesproken een week voor mijn menstruatie of een paar dagen voor mijn menstruatie heb ik altijd kramp en veel pijn. Ik heb tot nu toe nergens last van

16. Melgje

Melgje Niet meer actief

ja zou inderdaad kunnen maar ik krijg het ook altijd voor ongesteldheid. Krijg ook bruinverlies een week of vijf dagen van te voren. Dat heb ik nog niet...zit vandaag op dag 26. Als ik t weekend geen bruinverlies heb gaat mijn hoop toenemen denk ik.

17. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Oke, ik heb last van mijn onderrrug wat ik nooit gesproken heb. Ik hoop echt dat je zwanger bent, vanmorgen had ik pijn in mijn baarmoeder links en rechts wat ik nooit heb en mijn maag begon te kloppen wat ik ook nooit heb

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Bedankt voor de tip melgje, heb twee testen besteld!

19. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum

heej positief blijven :) alles kan nog tot de rode zee komt ;)
    hoop echt dat je positief test meid
    hier is er nog niet veel veranderd... het zal wel ook deel spanning zijn maar moet nog tot zondag volgende week wachten :(

20. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siertje ik kan zondag testen want dan is mn NOD maar ik wil pas maandag testen, kan de negatieve tests echt niet meer aan :( Heb er 2 in huis en ik laat ze voor wat het is, tot maandag, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ik ben inmiddels zelfs zo ver dat ik ook nog tot dinsdag zou kunnen wachten, als ik overtijd ben, want ik wil gewoon geen blanke test meer. Het doet me verdriet :(

Kunnen jullie voor me duimen? Ik heb geen klachten meer, onderrugpijn is weg, maagzuur ook niet meer, ik heb zin om te roken en drinken maar hou me in omdat ik alles wil doen voor het kindje. Ik krijg even een terugval want ik wil het zo graag en ik heb het gevoel dat het weer niet raak is. :( Ja klinkt echt depri, ik kan na al die tijd de spanning gewoon niet meer zo aan merk ik. We proberen inmiddels al anderhalf jaar, inclusief miskraam, ik wil gewoon zo graag. :(

Sorry voor mijn depri bericht, ik hoop voor jullie hoe dan ook dat het echt raak is. Gun dit iedereen..!

Deel Deze Pagina