druk maken om niets..

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik kan me altijd zo heeeerlijk druk maken om dingen of gebeurtenissen, die achteraf heel erg mee vallen.

bijv gaan we een dagje weg, maak ik me vooraf al zorgen hoe het gaat met de slaapjes van sophie ed en of het niet te druk is ofzo. thuis gekomen hebben we een leuke dag gehad.

het heeft niet altijd met sophie te maken.

wie kan zich nog meer zo lekker druk maken om dingen van te voren?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    *meldt* hier nog zo'n stresskip

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik. :( en ik ben totaal niet flexibel. Wil alles van tevoren weten.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    <-------- controlfreak

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben ook een control freak, zie nu al 2 weken tegen kerst (= gelukkig voorbij) en oud en nieuw op, als de feestdagen, of een verjaardag of wat dan ook weer voorbij is valt er altijd een last van me af, dan denk ik, zo! dat hebben we ook weer gehad. ik zit het liefste in mijn dagelijkse structuur, vaak als ik eenmaal in een situatie zit dan gaat het wel :(

6. missyb

missyb Niet meer actief

Dat heb ik dus altijd met geldzaken dan ben ik bang dat we niet alle rekeningen kunnen betalen ofzo, en dan valt het achteraf wel mee, heb het nu meer in de zwangerschap dan daarvoor.

7. Writer

Writer Niet meer actief

hier nog een :)

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    dat is precies de reden waarom ik onze verjaardagen al jaren niet meer geviert heb. Ik zie er tegen op en als de visite de deur uit is, zit ik nog met naweën (paniekaanvallen ed)ervan.
    Maar nu met die kleine kom ik er natuurlijk niet meer onderuit :(
    Dus zal er nu toch echt eens wat aan moeten gaan doen

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha....nou, denk wel veel op dit forum.

Ik laat zulke dagen echt op me af komen.
    Mijn man is vwb Ruben echt een stresskip...was hij dat maar eens met andere dingen ;)

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier nog zo'n paniekvogel

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer (er zijn altijd mensen die toch langs willen komen dat laat ik dan toe), mijn man is een gezelligheidsmens die echt van onverwachte dingen houdt, dus zijn verjaardag vieren we wel, hij vindt het veel te gezellig al die drukte, hoe HEBBEN we elkaar uitgekozen he? tegenpolen, je weet wat ze erover zeggen.....

nu ben ik in 2009 een week voor mijn verjaardag uitgerekend dus ik roep al 6 maand: mijn verjaardag vier ik mooi niet! ook niet voor de mensen die altijd toch ff langskomen :evil:

voor mijn dochtertje zal ik straks toch wat losser moeten worden vrees ik, :D

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jaa ik ook , wil alles van tevoren weten en dan ook echt helemaal inplannen als ik een dagje of zo wegga .. houd ook niet van verrassingen .. ben echt een schema mens .

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    jeetje, menen jullie dit nou echt? allemaal stress-kippetjes hier?

2/3 jaar gelden heb ik een tijdje thuis gezeten ivm burn-out. vriend en familie vond dat ik mn verjaardag moest vieren, ikzelf wilde niet. ik stond 's ochtends jankend de taart te snijden, niet omdat ik zo gelukkig was, maar omdat ik zo tegen de dag opzag. die achteraf best wel gezellig was ,want iedereen hield rekening met me. maar altijd die drukte en dat geregel.

vriendlief houd idd ook erg van verjaardag-en, vind ie erg gezellig.

14. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ik heb hier ook last van , vaak word m'n man daar een beetje gek van , dan zegt hij altijd , je maakt je nou al weer druk en er is nog niks gebeurt!

Maar het rare is , ik heb achteraf ALTIJD gelijk .

M'n gevoel laat me qua dat nooit in de steek , vooral niet als het over mensen gaat .
    Ik heb schijnbaar goede mensenkennis en heb ze gauw door .

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik ben juist na een burnout zo geworden, voorheen was ik veel losser heb ik de indruk.

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

* meld zich ook* :oops:

17. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Hmmm , lijkt erop dat dit echt een vrouwending is !

18. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Ik heb hier ook last van , vaak word m'n man daar een beetje gek van , dan zegt hij altijd , je maakt je nou al weer druk en er is nog niks gebeurt!

dit komt mij bekend voor...

Maar het rare is meestal , ik heb achteraf ALTIJD gelijk .

maar dit dus niet...

19. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik beken ook! :)
    ...een van de dingen die ik graag in het jaar 2009 bij mij anders wil zien ,minder druk maken om dingen! ;)

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    *present!*

Gisteravond had ik nog zo'n moment...
    Ik lag al met harde buiken in bed omdat ik ziek ben en toch weer teveel had gedaan overdag...
    En ineens bedacht ik me dat ik die middag een verfrommeld, meegewassen papiertje uit de droger had zien vallen...
    En aangezien we van de week een Xbox hebben gekocht, en mijn vriend had gezegd dat het bonnetje nog in zijn broekzak zat, dacht ik dat dat verfrommelde papiertje wel eens het bonnetje zou kunnen zijn geweest. Het garantiebewijs dus, en heel belangrijk!

Vervolgens ben ik dus een uur lang helemaal in paniek bezig geweest om alle prullenbakken overhoop te halen, en vuilniszakken uit de container te plukken (in het donker, in mijn badjas en op sloffen :( ), om met mijn poezelige handjes door beschimmelde sinaasappelschillen, theezakjes, aardappelprutjes en andere drab te graven, op zoek naar dat bonnetje.
    Niet meer gevonden natuurlijk, dus ik helemaal in de zenuwen weer naar bed (vriend was niet thuis).
    En vanochtend roept manlief, zich van geen kwaad bewust, van beneden: oh schat, dat bonnetje van de Xbox lag in mijn auto hoor! Ik heb hem op de keukentafel gelegd.

GRRRRRRRRR..... :(

Deel Deze Pagina