3/2 dagen voor nod negatief, moed opgeven?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amelle, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    De 24ste of 25ste is mijn nod. Ik heb gisteren met een early test van zwanger & kids getest die je al 4 dagen voor je nod kan gebruiken. Nu was ie echt omo wit maar ik blijf misselijk en zere borsten houden en ik had eigenlijk best wel een ik-ben-zwanger- gevoel.

Moet ik nu de moed opgeven? Ik weet precies wanneer ik mijn ei heb gehad dmv ovulatietesten en een inwendige echo bij de gyn.

:(

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Meis. De moed pas verliezen als je rode duivels ziet. Sommige vrouwen maken langzamer hcg aan dan andere.
    Wacht nog ff tot je nod. Dan nog een x testen. Hoe moeilijk het wachten ook is. Een positieve test voor nod betekent ook niet automatisch da het goed gaat. Daarom raden ze aan om pas vanaf nod te testen.

Succes:)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

waarom dan??? Eerst maar eens die nod afwachten.......ik snap niet zo goed waarom je zo negatief bent?

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Dat je precies weet wanneer je je ei had zegt helemaal niets;)
    Een bevrucht ei kan nog dagenlang ronddrijven voordat het zich innestelt. Als je een late innesteling gehad hebt dan heb je vaak ook pas later een positieve test.
    Het kan nog alle kanten op. Als je nu een positieve test had gehad dan had het alsnog mis kunnen gaan. Zeker voor NOD gaat een groot deel van de beginnende zwangerschappen alsnog mis bij de innesteling. Alleen merken we dat vaak niet en denke we dat we "gewoon" ongesteld worden. De 1 test vroeg positief, de ander pas een paar dagen naar nod een licht tuurstreepje.
    Lichaam kan iemand heel goed in de maling nemen. Geduld dus.

5. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Ja ik weet eigenlijk niet. Soms zie ik hier meiden als met 9 dpo licht positief testen. Maakt me een beetje onzeker denk ik.

Maar jullie hebben eigenlijk ook gelijk. Geen bloed is moed zullen we maar zeggen ;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet doen hoor.... is toch een beetje gk dat je al teleurgesteld bent terwijl je voor nod zit en niet eens ongi bent;)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    ik zit nu 2 dgn voor de nod. sinds gisteren gevoelige, zeurende eierstokken en baarmoeder. vandaag ongi gevoel en bruinverlies, vrees dat ik ongi ga worden want de test was vanmorgen negatief. zou er nog een kansje zijn?? vrees dat het voorbij is.

Deel Deze Pagina