Hey dames, Ik heb tussen kerst en nieuw een miskraam gehad en ben nu aan het controleren wanneer hcg eruit is. Net een action test gedaan en daar staat een super tuurlijntje op. Op de foto is het eigenlijk niet te zien, maar toch toegevoegd zodat jullie kunnen zien dat het wel echt heel licht is haha. Maar mijn vraag: heeft iemand een idee met hoeveel hcg je zo'n tuurlijntje krijgt op een action test? Geen predictors meer online bij op=op en ook niet hier in de winkel dus moet het even met action doen.
Zelfs toen ik niet zwanger was had ik zo'n streepje op deze testen.. ik zou toch even een andere proberen als ik jou was! Rot dat je een miskraam had trouwens
Lijkt me niet echt nuttig om in mijn geval een andere te proberen, jullie reacties geven aan dat zo'n licht streepje in ieder geval wil zeggen dat HCG al flink laag is. Ik zou deze ook niet als positief beschouwen hoor, maar aangezien ik hcg eruit aan het testen ben neem ik wel aan dat een tuurstreep betekent dat ik nog iets hcg heb. Het is misschien niet duidelijk op de foto, maar er staat wel degelijk een heel licht streepje (geen pennenstreep en stond er binnen 5 min.) Woensdag was ik bij de dokter en was hcg nog 61, dus het gaat de goede kant op!
Dank je! Net een predictor gedaan en ook een super tuurlijntje. En een positieve ovulatietest, terwijl die zaterdag niet positief was. Wie snapt het nog
Fijn om te lezen Gek he.... als je zwanger bent wil je zo graag 2 streepjes zien.. En als het dan misgaat wik je dat 2e streepje zsm weg hebben! Na mijn bbz ook nog een tijdje licht positief getest. En ik had toen ook in diezelfde week een posi ovu test. Schijnt als je hcg laag genoeg is dat je wél een eisprong krijgt. Zal eens kijken of ik de foto nog heb..; hmm, heb hem niet meer. Maar had daar toen ook een topic over geopend!
Was dat toen ook echt je ei of gewoon een gekke hormoonschommeling? Zie foto voor de test. Het streepje op de zwangerschapstest is echt super licht, niet te zien op de foto gok ik.
Wow! Da's wel echt een knaller ja. Denk niet dat dat van hcg komt. Toen ik begon met ovulatietesten had ik nog een licht lijntje op de predictor, en toen een paar dagen daarna een knaller op ovutest. Dus toen liep die op en kwam me ei, werd toen 14dgn later ongesteld.
Zal toch maar even uitgaan van een ei en zal m'n temperatuur een paar dagen bijhouden, als die niet omhoog gaat weet ik ook gelijk dat het vals alarm was.