Bij hoeveel mm was jullie eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje0123, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Bij ons in het ziekenhuis (rijnstate arnhem) geven ze pregnyl als de follies rond de 16 mm zijn (niet kleiner) Ik heb hem ook gehad toen mijn follies rond de 16 mm waren en 2 dagen later heb ik echt wel mijn eisprong gehad (zat ie denk ik ook rond de 18 mm)
     
  2. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik heb twee maanden geleden een echo moeten laten maken, en daar was een follikel op te zien van 23mm... Die ook nog moest springen ;)

    Dus volgens mij hangt het gewoon van persoon tot persoon af :)
     
  3. bengel

    bengel Niet meer actief

    ik krijg met 18 mm iig de pregnyl om te laten springen, ik heb zelfs een keer een ei van 37 mm! gehad..
     
  4. meisje0123

    meisje0123 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja, dat is dan wel lastig plannen he...
    Ik had dus een echo afgelopen maandag, toen was het ei 19 mm.
    Nu maandag moet ik weer terug (kijken ze of het ei ook echt gesprongen is). We hebben geklust op zondag, maandag, dinsdag en woensdag en ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het gisteren en vandaag ook niet meer nodig was. Maar misschien dat 't nu nog steeds niet gesprongen is dus...
    Nou ja, we zien maandag wel bij de gyn!
    Fijn weekend allemaal! :D
     
  5. Marieke21

    Marieke21 Bekend lid

    1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik had afgelopen vrijdag een eitje van 15 mm, woensdag nog geen eisprong gehad, weer naar het ziekenhuis, was toen 24 mm, vandaag eisprong, dus die zal zo 28 mm zijn geworden. Dat zij mijn fertiliteitsarts ook, dat met Clomid de eitjes wat groter zijn en dat ze vanaf een 18 mm springen en met Clomid tot zo'n 28 mm
     
  6. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Die van mij was 23.2 bij 24.5mm..
    Als ze tussen de 18 en de 20 mm zijn dan zijn ze "rijp".
    Maar mijn gyno zei dat het door medicatie zoals CLomid komt dat ze vaak net iets groter worden..
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jullie doen het dan dus elke dag, geheel vrijwillig? ;) Ik zou het lekker om de dag doen dan, dan kan je het ook langer volhouden. Tenzij jullie het geen probleem vinden ;) Ik vond om de dag soms al zwaar genoeg :oops:
     

Deel Deze Pagina