bij hoeveel weken begonnen jullie te zien dat je zwanger bent

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley84, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bij 14 weken begonnen mensen het echt te vragen, dus ik neem aan dat het toen wel duidelijk was. Ik zou het bij twijfel niet durven vragen iig ;).

2. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Bij 6 weken zag je bij mij al dat ik zwanger was. Was Zoiezo mijn tweede zwangerschap. Bij mijn eerste pas rond de 14 weken.

3. Linana

Linana Niet meer actief

Leuk topic!
    Wat grappig dat bij de 1 al snel zichtbaar was die ze zwanger was en bij de ander pas heel laat.
    Ik zit nu op 15 weken en er is nog niks zichtbaar.... Mijn beste vriendin blijft me wijzen op dingen als "zou je die broek wel kopen, straks pas je hem niet meer" "je buik gaat nog gigantisch groeien he, niet vergeten" Maar vraag me af wanneer dat moment gaat komen hehe :p

4. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Voor mijn eigen begon ik het rond 14 weken te zien, maar voor anderen was het pas echt zichtbaar rond de 20 a 22 weken.
    Sommige mensen vragen nu ook nog wel eens hoever ik nog moet, en als ik dan 3 a 4 weken zeg, geloven ze het niet omdat ik nog zo'n kleine buik heb, alhoewel ik dat zelf echt anders vind, haha!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hier is nog weinig te zien alleen heb ik na het eten 's middags en 's avonds een ontzettende darmen buik en dan zwelt mijn buik op tot overweldigende proporties :D
    Ik geniet er maar van...en ze mogen nog niets weten op het werk maard e buik verdwijnt mooi achter het bureau en met rokjes kan ik een hoop weg werken en dan zie je er bijna niets van ;)

Liefs Pien

6. Chantie30

Chantie30 Lid

25 jul 2011
    54
    0
    0
    Leiden
    bij de 1e zag je het pas bij mij met 4 maanden en nu had ik het al met 6 weken:D kon geen normale broek meer aan

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Zelf begon ik het verschil met 19 weken te zien, en nu krijg ik echt reacties van buitenstaanders ( onbekende mensen )

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nooit echt zulke vragen gehad, maar bij de eerste had ik wel vrij snel positiekleding aan omdat ik last had van m'n darmen (vanaf een week of 8). Nu de eerste weken wel af en toe aangehad weer door m'n darmen, maar ik heb nu (ben nu 10 weken) ook weer m'n eigen broeken aan. Ligt er net aan in wat voor bui ik ben. VK zei gisteren ook dat mijn baarmoeder nog niet boven mijn schaambot uitkomt, dus het is echt nog wat darmen. Ik zie het zelf wel hoor, dat er gewoon meer in mijn buik zit, maar nog niet echt mijn baarmoeder. Vandaar dat veel broeken nog passen, die zitten gewoon vrij laag en dan heb ik een wat wijder shirtje er overheen.

9. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Bij 8 weken zag je het echt al. Vanaf 14 weken durfden mensen het ook spontaan te vragen ;)

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik heb vanaf zo'n 7 a 8 weken al een buikje en nu met 10 weken kan je het goed zien. Heb ook mijn eerste positiebroek aan aangezien ik geen een van mijn gewone broeken meer aan kreeg en vooral dicht kreeg. Nu met de positiebroek zit het zoveel beter en niet zo strak meer. Heb ook echt een buikje zei mijn vriendin gister. Normaal heb ik een echt strakke platte buik dus daarom valt het misschien snel op.

11. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hier zag je het bij de eerste al duidelijk met een maand of 3/4.
    Nu zien onbekende mensen het nog steeds niet aan me. Pas als ik vertel dat ik 22 weken zwanger ben zeggen dat ze wel DACHTEN iets te zien maar het niet zeker te weten...
    Broeken pas ik wel al vanaf een week of 8 niet meer, maar dat komt omdat het ook pijn doet.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier heb ik sinds een week of twee veel positiekleding aan. De meeste van mijn eigen broeken pas ik niet meer. Ben nu 17 weken.
    Zien doe je het nog niet. Heb helaas nogal wat spek van mezelf dus vermoed dat het nog wel even gaat duren. (en kan niet wachten tot ik een mooie babybuik heb)
    Zelf kan ik wel echt goed merken dat mijn buik nu hard groeit.

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hier al heel vroeg, had bij 9 weken al een buikje.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij de eerste met 12 weken, en nu met 10 weken. Ik heb nu echt een buik, niet normaal voor 17 weken... Vraag me af of het ooit nog goedkomt.

15. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Bij de eerste zgen mensen het pas vanaf de 30 a 32 weken.En nu had ik al zo een buik met 6 a 7 weken ver.En vanaf de 13 weken niet meer weg te steken.
    Mnu met 19w net zo een buik als bij de eerste met 34 weken ver.

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mensen denken nu nog steeds dat ik teveel gegeten heb. Ze zien t pas als ik het zelf zeg. Hier 27 weken.

Bekijk bijlage 179860

17. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    bij de eerste rond 3/4 mnd
    bij de tweede en nu meteen

18. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Bij de eerste zag je pas iets toen ik al 23 weken was...
    En nu heb ik het gevoel dat mijn buik flink gegroeid is, maar goed het zal wel door mijn darmen komen.
    Aankomende vrijdag eerste echo dus ik ben benieuwd!!!!

19. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Hi meiden,

Ik ben net zwanger van de eerste. En ben heel benieuwd wanneer je het gaat zien. Heb wel al wat last van mijn darmen en de spijkerbroek zit wel straks, vooral als ik rechtop zit.

Nou ben ik zelf al wat dikker, dus een buikje wordt bij mij niet direct opgevat als zwanger zijn. Wel lekker, omdat we echt nog even de 12 weken willen afwachten.

20. shirley84

shirley84 Lid

9 jun 2011
    54
    0
    0
    verzorging
    zo wat passen veel dames hun broek al vroeg niet meer ;)

ik ben zo veel afgevallen in me eerste 16 weken zwangerschap
    dat al mijn vroeken veelste groot zijn en je dus ook niet echt iets ziet.
    ik zie het nu zelf wel, maar idd buitenstaanders en zelfs mijn vriend ziet het niet echt :p dit omdat ik zoveel ben afgevallen.
    gelukkig gaat alles wel goed tot nu toe bijna op de helft :D

bij mijn eerste zwangerschap begon je het eigenlijk ook echt pas te zien toen ik opklappe stond :p mensen dachten toen dat ik pas op de helft was;) maar in werkelijkheid was ik al 5 dagen telaat:p

Deel Deze Pagina