Dames! Wie va. Jullie heeft hier ervaring mee? Ik liep net en opeens... Voel ik een hele klodder spul uit mn vagina lopen! Echt zooo dun als water en liep ook echt langs me benen... Is dit gewoon afscheiding? Of zou ik me zorgen moeten maken?!! Dankje alvast
Heb ik ook al meerdere malen gehad, was gewoon afscheiding. Als het niet zoetig ruikt en het is een beetje melkachtig zou ik me geen zorgen maken, maar anders even de vk bellen!
Het kan idd gewoon afscheiding zijn, dat verandert nl. enorm tijdens de zwangerschap! Maar als je het niet vertrouwt dan zou ik even de vk bellen.....better safe than sorry!
Hmm jaa heb wel geroken haha maar was van dat goedkope wc papier wat altijd ruikt... Of zou ik het echt overduidelijk moeten ruiken? Pff voel me zo bezwaard om voor zoiets t spoednr te bellen....
Sam: ik heb dit van de week ook gehad, maar ben dan wel morgen 40 weken zwanger, ik had gebeld omdat ik dacht dat het mijn vliezen waren die gebroken waren (ergens boven in) omdat ik het ook bij het lopen en of opstaan verloor. Ik moest het opvangen in een zakje... (ja hoe krijg je dat voor elkaar bijna niet,) zodat de VK het kon controleren als ze langs zou komen. wat je ook kan doen is op je hand blazen als je dan nog steeds vocht verliest zou ik even bellen. bij mij bleek het geen vruchtwater te zijn maar inderdaad hele dunne waterige afscheiding.
Gewoon bellen! Ik voelde me 3 weken terug ook haast bezwaard om te bellen, terwijl ik toen gewoon weeen had haha! Dacht alleen dat het wel weg zou trekken maar zo'n 6.5 uur later was ons zoontje geboren! Blij dus dat ik belde en vroeg of ze langs wou komen. Het is hun werk, en ze komen liever 10 keer voor niks, dan 1 keer te laat!
Dankje voor je antwoors vlinderss Wel jammer voor je dat het toch niet je vliezen waren Hmm opvangen idd hoe doe je dat want ik weet niet van te voren wanneer het komt.. Ik heb t niet comstant.. Ik had destraks dan en daarna ook nog een kleine beetje.. Nu in de tusse tijd niks meer... Zijn er nog dingen waar ik op zou kunnen/moeten letten... Voor ik misschien straks de vk bel...
Ik zou voor zekerheid op bed gaan liggen en gewoon bellen! Misschien zit er wel een scheurtje in je vliezen!
Woow! Word stiekem wel een beetje nerveus.. Zal zo even gaan bellen en dn laat ik t jullie npg wel even weten
net wat ze hier op het forum zeggen als je het niet vertrouwd bellen..... maar als het vruchtwater is blijft het komen, soms wat meer maar ook druppelsgewijs blijft het lopen.... en bij afscheiding heb je dat er ineens wat uitkomt omdat je loopt of beweegt of even druk zet. Dat had ik ook dit is omdat er afscheiding achter de "wanden" van je vagina blijft zitten en dat glijdt er als ware vanaf als je op staat of beweegt en vruchtwater blijft lopen. succes er mee meid!
Allereerst bedankt voor jullie antwoorden! Heb net gebeld en ze zei dat het wss gewoon afscheiding was en dat ik me geen zorgen hoef te makn Moest het alleen ff in de gaten houden en als t nog vaker was vandaag moest ik ng even bellen om zeker uitt e sluiten dat het geen vruchtwater is.. Nou ik ben weer helemaal gerustgesteld!
ja ik ben pas in t begin zo een 6 week en had af en to zo iets, ik ga naar wc kijken of ik bloed ofzo! woow was gewoon een waterige of melkachtige afscheiding... weet niet hoe ver jij bent, als je t niet geheel vertrouwd lekker VK bellen daar zijn die mensen voor!
Heb dat al heel vaak gehad in de afglopen maanden. Vaak ook juist als ik opsta ofzo, dat het inderdaad gewoon langs mijn been afloopt als ik geen ondergoed aanheb. Maak me er ook niet te druk om.