Hier nu met 13 weken. Termijnecho heb ik met 10+5 gehad maar we moesten eerst nog iedereen inlichten voordat het op fb kwam te staan. Eerste zwangerschap met bijna 12 weken.
Deze keer helemaal niet, totaal geen behoefte aan eigenlijk. De vorige keer zal rond de 17 weken geweest zijn, toen kon ik weer een beetje normaal functioneren en waren we een dagje naar het strand. Daar heb ik iets in het zand geschreven en dat op Facebook gezet. Ik denk ook niet dat ik deze keer de geboorte op Facebook zet... Maar dat hangt ook van mijn man af, die zal dat wel leuk vinden. En anders miss een foto van het kaartje, dat vind ik ook een leuk idee!
Onze naaste vrienden/familie hadden we ingelicht na de geslachtsbepaling met bijna 14 weken. Ongeveer bijna een weekje later nadat we iedereen hadden gehad tegen wie wij het persoonlijk wilden vertellen hebben we het nieuws op Facebook gedeeld.
Zo rond de 12 weken.. familie en vrienden wisten het al. Sommige vrienden wisten het meteen.. dat wil ik bij een eventueel volgende anders doen
Eh... niet. Zie/zag daar de meerwaarde niet van in. Familie/vrienden hebben we het zelf verteld. Dat die het wisten, vonden wij het belangrijkste.
Hier ook niet. Facebook zelfs verwijderd. Vrienden en familie wisten het snel. Rest wie wij vinden dat het moet horen via de app en anders verspreid het zichzelf wel. Ook geboorte niet gemeld, kun je net zo goed de geboorte kaartjes achter wegen laten...
Nee niet op Facebook, geen behoefte aan. We gaan het pas aan familie vertellen na de nipt. Aangezien we net in week 12 op vakantie gaan zullen we al naar de 13/14 weken gaan. Dan daarna zullen collega's en vrienden snel volgen. Heb op dit moment al behoorlijk een buik...