Slijmprop..??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Inge88, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hoi dames,

Vannacht heb ik van 2.30 tot 4.30 uur wakker gelegen met flinke krampen. Na een douche zwakte het af dus het waren denk ik voorweeen. Daarna nog even geslapen en nu de hele dag door zo af en toe weer krampen (nu sinds het laatste uur weer wat meer).

Nu ging ik net naar de wc en vond in mijn onderbroek een hele dikke sliert slijm.. :) dit heb ik nog helemaal nooit gehad. Is dit de slijmprop..?? En zou t gerommel van vannacht en vandaag icm met die sliert misschien dan toch iets betekenen....?? :):) hoop het zo!!

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Klinkt als een deel van de slijmprop, is iniedergeval wat aan het rommelen en gezien je termijn....
    spannend!

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Klinkt idd als deel van je slijmprop!
    Kverlies al 24u lang precies tzelfde dus kan niet zeggen of dat t begin is haha

hoop t!

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België
    Hier verloor ik gedurende 4 dagen steeds stukjes en beetjes (ma - do). Vorige donderdagnacht zijn de weeën dan plots begonnen en 2 uur later was onze dochter geboren.

Succes!

5. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik had op vrijdagochtend ineens wat slijm met wat bloed verloren, zaterdagavond een hele boel, de rest van de slijmprop. Zondagavond ben ik bevallen!! Succes in elk geval, en ondanks de pijn vond ik het een super bijzondere en mooie ervaring!!!

Deel Deze Pagina