hihi wat leuk allemaal ik kreeg helaas bij 30 weken pas een zwanger buik. Ik ben wat flinker als de gemiddelde vrouw en draag ook altijd redelijk wijde kleding. Zelfs vriendinnen van me vroegen of ik wel echt zwanger was ahah als grapje natuurlijk. Sinds 30 weken is het overduidelijk dat ik zwanger ben. Nu kunnen ze er echt niet meer om heen haha maar moet wel zeggen dat ik ook weinig aangekomen ben dus dat zal er ook mee te maken hebben gehad. Liefs,
Leuk om alles te lezen ! ik ben 5 wkn en 4 dgn maar heb echt al zichtbaar een buikje. Bij ons in de familie kregen alle vrouwen heel snel een buik. Mijn moeder en oma waren aan het einde van het eerste trimester zo dik dat men dacht dat ze al een maand of 7 a 8 waren ! Er staat me dus nog wat te wachten haha Binnenkort maar even kijken voor positiekleding..
Dit is mijn 4e zwangerschap heb 1 dochter 2x miskraam gehad maarre ik pas mn broeken al niet meer... heb echt een megabuik :S.... met mijn dochter had ik dat ook maar niet zo snel...
Droeg bij 8 weken al positiekleding . Het is me 1e kindje . Een jongetje hihi ze zeggen dat je dan sneller een buikje krijgt . Ik heel trots op me buikje .. Krijg je meestal te horen zijn je darmen ja dat wist ik ook wel maar was toen al trots op me buikje
ik ben nu 6.5 weken en kan al eigenlijk niet meer mijn eigen kleding aan. Ik heb nog vakantie dus loop lekker in een joggingbroek. Heb ook een ontzettend opgeblazen gevoel. Altijd al last van mijn darmen dus die zijn een soort van opgezet ofzo. Volgende week weer werken dus maar even kijken of ik mn spijkerbroeken weer aankan. anders maar veel leggingen met jurkjes.