Ik ben stom geweest Ik was in de veronderstelling dat ik vandaag mijn inwendige echo kreeg, i.v.m. prematuren. Had ik schijnbaar gistermiddag die afspraak, heb de hele tijd in mijn hoofd gehad dat ik op dinsdagmiddag moest. Nu moet ik nog maar eens een afspraak zien te bemachtigen voor deze week, zal wel weer problematisch worden En zo'n ziekenhuis is pas om 9.00 te bereiken dat is nog het ergste!!!
Oh wat errug! Als dat nou een keer bij de tandarts gebeurt is de 'ellende' nog te overzien maar bij zoiets...
Ach ja, dan maar de volgende week maandag. Was de eerste afspraak die vrij was. De baby mag zich komende week gewoon niet aankondigen!!
O wat erg. Kan mee voorstellen dat je jezelf wel voor je kop kan slaan. Heb jouw verhaal misschien gemist maar kan jouw kindje dan al geboren worden? Wat is er dan mis. Succes a.s. maandag. Silly
@Silly Ze weten niet wat er "mis" bij mij is. Ik heb al 2 kinderen die prematuur zijn geboren. Dus ik wordt nu extra in de gate gehouden, en daar is dit onderzoek er 1 van.
Jeetje da sook heavy als je 2x ene vroeggeboorte hebt gehad! Hopelijk blijft deze spruit lekker minimaar tot de 37 weken in je buik dobberen!!!
@Denise Met dit weer is dat ook weer niet te hopen. Als ie maar tot 32 weken blijft zitten vindt ik het al prima!
poeh 2 keer prematuur, heb ook al moeders gelezen die het 3 keer hebben mee gemaakt. HEAVY! Ik heb het dan ook 1 keer mee gemaakt. 30 weken 6 dagen. Maar voldraag mijn zwangerschap toch liever. Hoe vroeg waren jouw bevallingendan? En 32 weken blijft nog steeds prematuur hoor Danischa was 1000gram bij haar geboorte. Te klein voor de duur van de zwangerschap. Nu groeit ze als kool gelukkig.
Ik heb laatst ergens in een blad gelezen en die vrouw had bij beide kinderen een vroeggeboorte... de eerste iets met 28 of 29 weken en de 2e hebben ze kunnen rekken tot ik meen 26 weken, waren in ieder geval beide onder de 30 weken, en beide waren ze kei sterk...!!! De eerste had dan geen longrijping injecties gehad en die had even aan beademing gelegen en de 2e wel die injecties en nog niet eens beademing gehad... Beide mochten ze na 9 weken ziekenhuis ofzo al naar huis.... dan heb je volgens mij echt geluk! hopen dat de jouwe blijft zitten en anders ook zo sterk zijn
Ik heb nu wel de zenuwen voor vanmiddag. Ben benieuwd wat de gyn zal zeggen, heb al zoveel harde buiken gehad to weg zuchten toe hopelijk dat er niets aan de hand is.
Het viel toch mee, was de eerste van de hele dag die daadwerkelijk ook 'echte' harde buiken had. Aangezien ik op het tafeltje ging liggen en de buik een voor mij minimale harde buik gaf.. Had nog geen ontsluiting, mocht naar huis aangezien ik dit dus niet had en zei dat ik thuis rustig aan kon doen (de waarheid verdraaien is ook een kunst). Moet wel over 2 weken weer terug, helaas. En ik heb het rechtstreekse nummer van de verloskamers gekregen.
Hoi hoi, ik hoop dat je het nog ff volhoudt, en rust is zeker belangrijk. Ook al is dat heel moeilijk.Heb zelf 3 kinderen gekregen die allemaal klein waren. De 1e woog 1945 gram en is door inleiding met 37 weken geboren.Heb vanaf 34 weken in het ziekenhuis gelegen voor rust om te kijken of de baby daardoor beter groeide.Uiteindelijk is toch besloten om haar te gaan halen. De 2e is 8 dagen te vroeg (dus valt op zich wel mee) maar had een gewicht van 2080 gram. Mijn jongste is met bijna 33 weken geboren en had een gewicht van 1664 gram. Nu had de gyn al gezegd dat ik geen grote kinderen hoef te verwachten omdat ze alle 3 klein waren en ikzelf en mijn partner dus ook niet erg groot zijn,maar hoop toch dat deze baby toch een iets hoger geboorte gewicht heeft als die anderen, te vroeg of niet te vroeg. Maar ja wie ben ik omdaar over te beslissen. Houdt het nog ff vol meid , groetjes Janine
De mijne waren wel te vroeg maar hadden een hoog geboorte gewicht. En deden het altijd heel goed ze konden zonder beademing dus dat was al een hele opluchting. Maar nu het is toch weer eerder als de andere 2. Ik kan als ik pech heb elk moment worden opgenomen.