Bij hoeveel weken ging jouw kindje voor het eerst lachen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Leila W, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Bewust met 4 weken!!!! (2 weken te laat geboren ;) )

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier helaas nog steeds niet !
    hij is zondag 8 weken, maar nu heeft hij wel een hele moelijke start hoor! hij ligt nu ook in het ziekenhuis!

ik hoop dat hij snel zonder pijn is en lekker gaat lachen!!

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    glimlachen dee ze meteen de dag dat ze was geboren..

en met geluidjes toch wel 4 weken..

en hard lachen doet ze sinds 2,5 maand

en mijn baby was 1 week te vroeg geboren

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Vanochtend dacht ik voor het eerst "nu lach ja naar mij"Maar ze had al de hele tijd van die onbewuste lachjes...

Ik hoop nog op een hele dikke, vette glimlach.liefst met geluid.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

In de 5e week (ruim een week te vroeg geboren) maar het heeft tot een maand of 3 geduurd dat lachen echt een soort obsessie werd... Sindsdien heeft hij (bijna) alleen maar gelachen. Wat heefd dit ventje een lol in het leven! :D (Ik denk dat hij er de eerste drie maanden even over nagedacht heeft... vind ik dit iets. Wat vind ik van mama. Wat vind ik van papa.. mmmh... aardige kamer... lekker eten... opa en oma's... JA, ik vind het wel wat! hahahah)

6. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    ons meisje ging vorige week voor het eerst lachen en ook met geluid erbij. ze ging toen de 5 de week in. vandaag is ze 6 weken. als je tegen haar praat of als je haar uit bedje haalt (ook 's nachts) dan lacht ze echt tegen je, ondanks dat ze 2 weken te laat is geboren. geweldig als ze naar ons lacht, maar ze lacht ook tegen de knuffels.

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

ier idd ook hoor. Hij lacht hard als ik tegen hem praat (dus ik voelde me al helemaal speciaal) Maar als ik het melodietje van Nijntje opzet lacht hij net zo hard.

Vind trouwens wel dat jullie kindje allemaal vroeg gingen lachen

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

lachstuipjes vanaf 1 week..
    kleine glimlachjes vanaf 2 weken. (naar mijn moeder)
    en echt lachen vanaf 3 weken ongeveer. !!
    nu alleen nog wachten op het echt lach geluid...

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Vanaf 6 weken en een paar dagen. En ze is twee weken te laat geboren. Ze lacht nog niet spontaan zeg maar, ik moet altijd een gekke bek trekken en dan gaat ze lachen. Wel met "kggghhhkggg" geluidjes erbij, maar nog geen schaterlach. En ze lacht soms ook scheef, heel schattig! O, en ze lacht wel naar andere mensen ook soms, maar niet naar muziek of naar knuffels ofzo. Die bekijkt ze altijd met een blik van: yeah, whateverrrr... :)

Overigens zeggen ze dat baby's meestal gaan lachen 46 weken na de conceptie. Hier klopte dat op de dag!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Mijn dochtertje met 7 weken, mijn zoontje met 4 weken. Zij is ook een weekje eerder geboren, mijn zoontje 10 dagen later. Scheelt volgens mij ook.

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    De echte lachjes, dus niet de stuiptrekkingen, had Kenji toen ie ongeveer 7 a 8 weken was.
    Hij was 5 weken te vroeg geboren, maar ik weet eigenlijk niet wat dat er mee te maken heeft?

12. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier lachten ze allebei met 4-5 weken, bij mijn zoontje duurde het wat langer voordat hij met geluid ging lachen. Mijn dochtertje doet dat al een tijdje. Heel leuk!

13. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Hier lachte ze precies met 4 weken! :)

Deel Deze Pagina