Zometeen om 1345 uur een echo omdat ik gisteraaf een klein beetje bloed verloren ben...pff ben best zenuwachtig! Zou eigenlijk 20 juli mijn eerste echo hebben maar de assistente wou me toch zo ff zien. Het bloedverlies was minimaal en is gisteravond ook al gestopt en overgegaan in roseverlies. Nu is het helemaal weg. Duimen jullie ff met me mee dat alles goed is? (zover ze dit nu al zouden kunnen zien)
hoi meid! Ik hoop dat alles goed is!!! Fijn dat je toch even langs kon komen.. dan zit je ook niet zo lang in onzekerheid. Heel veel suc6 en zal voor je duimen!
Ik duim heel hard voor je mee meis. Heb het zelf ook meegemaakt vorige week. Gelukkig was er niets aan de hand. Hoop op hetzelfde nieuws voor jou!
Natuurlijk, hoop dat alles goed is! Toch fijn voor je eigen gemoedsrust dat je nu al even terecht kunt. (Ik heb overigens hetzelfde gehad bij 6 weken: er bleek toen niets aan de hand )
Ah mooi zo meis! Gelukkig is het vaak een goed teken als het maar een beetje is, en vooral geen krampen! Lekker genieten nu!