Hoi, Ik heb sportbeha gekocht zit echt heel erg fijn, alleen is mijn vraag moet ik perse een voedingsbeha kopen is dat veel handiger. Ik had eerst normaal beha met beugel en dat zat echt niet fijn ik krijg er benauwd van maar sportbeha zit lekker goed. Groetjes, ANGEL24
Ik denk dat iets vooral lekker moet zitten, je kunt altijd nog een voedingsbh kopen als het je toch handiger lijkt..
Ik kan me voorstellen dat een sportbeha met voorsluiting goed kan werken ipv voedingsbeha. Het gaat erom dat je een borst vrij kan maken zonder dat je alles hoeft uit te trekken / in het zicht te hangen. Zelf vond ik voedingsbeha's het prettigst, alles blijft netjes op zijn plek ook als je zo'n klepje opent. Ook makkelijk met kolven, ik kon die schilden er handig tussen zetten, lijkt me met een sportbeha moeilijker. maarre... dit hele verhaal gaat alleen op als je BV wilt geven, anders heb je sowieso geen voedingsbeha nodig. Ander puntje: ik zou bij 28 weken nog geen voedingsbeha kopen, omdat je borsten nog flink groter kunnen worden, zeker als de voeding eenmaal op gang komt.
Ikzelf heb ook nog geen voedingsbh's gekocht en ik ga ze ook niet kopen. Ik hoorde namelijk van een aantal vriendinnen dat zij ze ook niet hadden gekocht, maar met gewone bh's werkte. Ligt gewoon aan jouw eigen gevoel, als die sportbh heel erg lekker zit dan zou ik het daar gewoon bij houden.
Een voedingsbh is ontzettend handig als je van plan bent om bv te geven, zou ze zelf niet willen missen! Maar beste om na de geboorte, of einde van de zwangerschap te kopen!
Ik vind een voedingsbh ook ontzettend handig met borstvoeding geven. Inderdaad wel na je bevalling kopen. Ik heb er een aantal van te voren gekocht en daarvan zijn er nu echt een paar te klein doordat m'n (.)(.) echt standje lolo-ferrari hebben .
Ik heb een meegroeiBH. Geeft 0,0 ondersteuning, maar zit wel heel fijn. Ik heb nog geen voedingsBH gevonden die ik pas. Ben geweest bij de Prénatal, Livera, Hünkemuller, V&D en nog een paar zaken...
Ik vind alleen voedingsbh's nu fijn. Als je een gewone bh aan hebt moet je tijdens het voeden of je hele bh uitdoen, of je moet hem omhoog trekken wat bovenaan je borst knelt, of je moet hem naar beneden trekken wat aan de onderkant van je borst knelt. nee hoor, geef mij maar voedingsbh's.