Ik heb even gewacht tot we de echo met nekplooimeting achter de rug hadden. Was toen 14 weken en 2 dagen later zijn we gaan zoeken bij babydump. Ohja tip voor iedereen die recent bij babydump heeft besteld: ze hebben nu een aktie dat als je tussen 31-08 en ergens eind september een babykamer besteld je ook een textielcheque van 50 euro krijgt. Wij hadden de kamer de 15e aug besteld en ik heb ze gisteren gemaild of ik misschien toch nog in aanmerking kom (kamer moet ook nog geleverd worden) en ja hoor, ze schrijven zonder enige moeite nog een textielcheque uit. Superservice dus. Maar had ook absoluut niet moeilijk gedaan als ze het niet gedaan hadden hoor. Aktieperiode is nu eenmaal aktieperiode.
Right...ik moet nog beginnen met alles! Ik heb alleen wat kleertjes gekregen, maar verder heb ik nog niets... Heb nog 3 maanden de tijd, dus komt vast goed!
Kinderwagen hebben we met 6 weken besteld, manlief kon niet wachten. Babykamer gaan we volgende week bestellen. Nu nog even gaan regelen dat het kamertje zelf klaar komt. Stucadoor komt maandag dus dat is het begin
Wij hebben vandaag ook het kamertje van Leen Bakker besteld.. (Let op: Er zijn nog 200 van in heel Nederland te krijgen) Ook de kinderwagen hebben we vandaag besteld (Bugaboo)..Spannend allemaal. De babykamer komt maandag in de winkel aan.. De Bugaboo heeft een levertijd van 8 wkn.
Ik heb de babykamer met 8 weken gekocht en hij had geen eens levertijd. Ik was gewoon super enthousiast en ik dacht waarom niet? Ik had niet het gevoel dat het fout zou gaan en mocht het wel zo zijn dan had ik toch wel nog een keer zwanger willen worden. En was het niet voor ons weggelegd dan kon ik het kamertje altijd nog verkopen.
Wij hebben via MP een leuk setje van een comode en een ledikantje gezien. We gaan maandag of woensdag bij die mensen kijken en gaan hem dan a.s. vrijdag halen dan ben ik bijna 13 weken zwanger
wij hadden voor de 12e week alles geschilderd en de meubeltjes stonden erin.. Tweedehands dus moesten gelijk ja of nee zeggen.. willen alleen nog wat schilderijtjes o.i.d. voor aan de muur halen binnen kort, gordijntjes nog bestellen en dan is alles klaar.. vind het wel makkelijk zo vroeg een kamertje, nu hebben we wat meer tijd om de rest gespreid te kopen..
Nou, ik ben toch niet voor de Leen Bakker gegaan, aangezien ik toch wel werd getrokken naar een aantal 2ehands kamertjes op internet. Vandaag vond ik een hele mooie voor nog geen 400 euro!! Ik hoop dat het wat word... en ik zie trouwens heel erg op tegen dat schilderen.. hopelijk willen mn ouders het voor me doen, maar die hebben het druk met hun eigen huis..
besteld met 13 weken want ik dacht dat de levertijd best een tijd zou duren, echter was ie er al toen ik 17-18 weken was, met 20 weken is ie in elkaar gezet. ik vond het fijn om de allegrootste aankopen (kinderwagen, kamer, maxi cosi) als eerste aan te schaffen, dan 'had ik dat tenminste al gehad' en de rest van de spullen heb ik verspreid over de maanden, heb nu nog steeds niet alles, maar wel het belangrijkste, mocht de baby nu komen dan heb ik in principe alles wat ik voor de baby nodig heb. Alleen als de bv niet lukt moet ik flesjes enzo aanschaffen e ik heb nog wat zaken zoals voedingsbh, luiertas enz. nodig, maar dat zijn dingen die niet noodzakelijk nu al zijn...
hoi hoi wij hebben onze baby kamer besteld toen we 12 weken zwanger waren. We hadden toen net een echo gehad dus wisten dat het goed zat. We hebbe toen ook gelijk de kinderwagen besteld omdat we er dan gelijk vanaf waren. De grote dingen waren besteld en ze zullen in december geleverd worden. Nu is het verder alle ander spullen verzamelen hahaha. gelukkig gaat dit erg goed en hebben we veel kennisen die kinderehebben en die hun spullen weg doen. Nou hopenlijk gaat alls bij jullie goed groetjes sherly
Hier hebben wij het kamertje al uitgezocht, wel vroeg, maar mijn schoonzus is ook zwanger en die heeft ons met haar entausiasme aardig aangestoken hihi. Volgende week gaan we het reserveren/kopen, omdat we dan de box erbij krijgen en een textielbon van 50,- waar we de klamboe e.d. van willen kopen! We willen het kamertje pas verven in november, als we weten wat het gaat worden....
Nou ik heb van het weekend een prachtig tweedehands kamertje gevonden! De commode staat al in elkaar met alle cadeautjes die ik al heb gekregen er boven op! Ik vind deze veel mooier dan waar ik voor wou gaan, dus ben heel blij! En het in elkaar zetten is zwaar, dus dat is ook beter nu dan later te doen. Nu binnenkort beginnen met schilderen, alleen man en ik zijn het niet eens met elkaar...
Wij hebben t kamertje met 8 weken besteld.. beetje vroeg, maar we zagen ons kamertje met flinke korting staan.. en we hebben m toen maar besteld Kinderwagen hebben we net voor de 20 weken gekocht, met 12 weken kleine dingetjes zoals een wippertje en t eerste rompertje. En nu in de afgelopen weken de andere dingetjes zoals de flesjes en wat speentjes enz. Nu volgens mij nog weinig hihi wat we nog nodig hebben Al ik moet zeggen dat mijn vrouw wel van het snelle kopen is terwijl ik voor sommige dingen waarschijnlijk gewacht had tot mijn zwangerschapsverlof.. Maar goed zij wilt al 14jr kinderen en nu is het bijna zover dus ik kan me wel inleven dat zij nu zoiets heeft van NU KAN en MAG het haha
hoi, ik heb alle slaapkamer meubeltjes sinds vorige week in huis. met 25 weken dus. het is ook afhankelijk van waar je de slaapkamer koopt. als er een lange levertijd is kanje beter wat vroeger zijn. maar als je de slaapkamer koopt in een winkel waar die op voorraad is maakt het niet uit als je het wat later in huis haalt.