bij hoeveel weken hoorde je wat het geslacht was?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annette110, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    14 weken :)
    foto's in album ;)
     
  2. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    met de 20 weken echo
     
  3. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Jullie wist het inderdaad al snel, maar is het toevallig, of waren dat allemaal jongetjes? dat zien ze natuurlijk makkelijker als schaamlippen.

    Ben benieuwd, vanmiddag ff bellen naar delft en zoetermeer.
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    tijdens de 20wk echo met bijna 21 wk
     
  5. AmanChel

    AmanChel Bekend lid

    6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Mijne met 16 weken was gewoon een meid hoor! Het ligt er maar net aan hoe ze ervoor liggen..
     
  6. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Bij mij rond 14 weken dacht hij te zien dat het meer op een meisje leek (3 streepjes) , maar zag ook een uitsteekseltje later.. Dus ik werd er achteraf gezien niet wijzer van.

    Met 18 weken werd het bevestigd. Zie album!
     
  7. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Ik ben misschien nog een groentje hoor, maareehh de termijnecho en 20-wkn echo worden toch gewoon vergoed door je verzekeraar? en met de 20-wkn echo kunnen ze dan toch (meestal) zien wat het geslacht is?
    Ik ga morgen voor mn eerste (termijn)echo en vind het echt superspannend!
     
  8. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    klopt hoor, ik loop zowieso al in het ziekenhuis, maar iedereen krijgt inderdaad een 20 weken echo vergoed. Maar sommige willen het eerder weten :oops: ongeduldige dames hier he :) :)
     
  9. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hihi... poeh ik schrok al, want had geen rekening gehouden met extra kosten; t is allemaal al duur genoeg! ;)

    Ik moet zeggen dat ik nu ook al wel nieuwsgierig ben hoor; er zijn zulke leuke spulletjes voor zowel jongetjes als meisjes, maar hou me nog even in voordat ik knalroze pakjes of stoere mannetjes-pakjes ga kopen! ;)
     
  10. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    ja precies, en nu begint de uitverkoop, scheelt weer, want het is allemaal al duur zat.

    Ik koop straks bij de hema leuke dingetjes voor 50% of 70% kortingk, en je kan binnen 3 maanden nog terugbrengen :) , dus dan weet je wat het is, en breng je die andere dingen gewoon lekker terug...ECHT HEMA hihi. ;)
     
  11. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Let er dan wel op dat de uitverkoop voornamelijk zomerkleertjes zijn en dat je kindje in de winter geboren wordt.
    Ik kan niet wachten tot de herfstcollectie binnen is, dan kan ik gaan inslaan voor mijn kleine knul. :D
     
  12. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    ja, doe ik wel hoor ;) maar sommige basic dingen zijn toch handig.

    Bij hema zoetermeer hadden ze niet veel, dus zaterdag ff naar utrecht shoppen, heerlijke stad, en gezellig lunchen. Ben zo op mijn roze wolk, geniet er echt zo veel van.

    zit ook zo te twijfelen voor die angelsound, bij de vorige heb ik er niks aan gehad, maar de reacties hier op het forum waren heel positief. Je krijgt hem gratis bij een abonn. op kinderen of ouders van nu ofzo...hhmmmm :-k , misschien nog maar een poging wagen.
     
  13. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ok, ik ben de laatste tijd echt te weinig op het formu geweest... Angelsound? wat is dat? Ik heb het gevoel dat ik me suf lees over zwanger zijn en baby's, maar heb tegelijkertijd het gevoel dat ik nog lang niet alles weet....
    gelukkig heb ik nog ff de tijd...
     
  14. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    daarmee kan je de hartslag van de baby horen, althans volgens anderen. Ik ben maar 32 weken zwanger geweest van de 1e, maar helaas nooit succes gehad ermee.
     
  15. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    oh, wat grappig! Zou je het ook nu al kunnen horen met een stethoscoop? Mijn vriend is (net) arts, dus zal hem eens vragen of er nu al door al mn darm-lawaai en eigen hartslag wat te horen is!
     
  16. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    volgens mij kan je de angelsound pas na 12 weken gebruiken. Is te koop bij kijkshop voor 50 euro!
     
  17. Niet meer actief

    Wij gaan as zaterdag voor de pretecho! In Domburg (Zeeland) Ik kom daar uit de buurt en het is 1 van de goedkopere die ik heb gevonden. Zit op 60euro voor 3 kwartier! En dan is het dus 3/4d.
    Wij willen niet weten wat het wordt, en dacht dus ook van we zitten "veilig" als we nu een pretecho doen, want ze kunnen het nog niet zien. Maar als ik lees dat het dus wel kan, ga ik toch nog een keer duidelijk erbij zeggen dat we het niet willen weten haha
     
  18. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik wist het met 14 weken en 3 dagen. (je moet echt geluk hebben)
     
  19. carmpje

    carmpje Actief lid

    11 okt 2006
    148
    0
    0
    Bij mij zagen ze het met 17 weken, super goed!
     
  20. Niet meer actief

    24 weken en 5 dagen


    bij de twintig weken echo deed de gyn net of haar neus bloedde als ik het vroeg vandaar wat later pas
     

Deel Deze Pagina