Bij hoeveel weken keizersnee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inkie27, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

Het stelt vast niks voor maar lijkt me zo eng da ding ;)

2. mijnengel

mijnengel Actief lid

10 mei 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    Ik krijg ook binnenkort een keizersnede.Dus ong met 37 weken en 5 dagen op 4 sept als ik het goed heb.

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

En zie je er tegenop??
    Wij moeten vrijdag weer naar de gyn, dan zijn we 37wk en 5dgn en er moet nog een datum worden gepland. Ik probeer op de 38e week aan te sturen..

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    hoi hoi , nou ja zoals je weet is bij ons de draaipoging ook mislukt. de kleine wordt op 38+4 gehaald. 10 dagen vroeger dan ik ben uitgerekend. op 3 september is het in ons midden

en ik zie er als een berg tegen op, ik ben nog nooit geopereerd, nog nooit in het ziekenhuis gelegen ( athans niet bewust, toen ik 3 was voor amandelen maar da weet ik echt niet meer hihi )

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey wuppedje! :)
    Zou wel enorm toevallig zijn als ook dat hetzelfde is bij ons he!!
    We horen het vrijdag. Ik snap dat je er tegenop ziet, ik ook maar aan de andere kant; dan is pukkie er :):):) (en kan de olifant langzaamaan verdwijnen!! ;) Ook niet vervelend hoor!)

Ik laat het je vrijdag weten wanneer de "big day" is.

Heb jij toch ook niet dat je echt hoopt dat jullie kindje niet meer draait omdat je nu weet dat het volgende week donderdag bij jullie is.
    (wat gaaf zeg als ik het zo typ toch?!)
    Volgende week ben je moeder lieverd!!

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik hoop maar dat we vrijdag horen dat ons kindje de week erop kan worden gehaald. Wil niet nog langer wachten, zeker niet omdat natuurlijk de kans bestaat dat ik vanzelf aan de gang ga he!!

7. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    het zullen de hormonen zijn, in combinatie met de angsten, en mijn verleden, maar ik sta eigenlijk helemaal niet te juigen. Tuurlijk heerlijk ons kleintje eindelijk bij ons. maar het enige wat ik momenteel kan is bang zijn en huilen. Vraag me niet waarom maar zo zie ik op tegen de keizersnee. ik bid echt elke dag dat het nog besluit te draaien en zo......

Misschien heeft het ook wel beetje te maken met het feit dat de zwangerschap zo onverwachts kwam ( totaal niet gepland) en dat het nu ten einde loopt en ik het eigenlijk pas echt besef.
    ik zelf natuurlijk ziek ben, de zorgen voor "wat als het er is " En misschien ook wel dat de afgelopen 8,5 maand Te veel gedaan is om er echt echt van te genieten van de zwangerschap. soms heb ik het idee dat ik het ondanks ik het bewust ben, toch zo onbewust allemaal heb doorstaan ( automatische piloot ivm alle klachten en drukke tijden en nieuwe dingen zoals relatie ) dat ik zo ben als ik nu ben.

hoop dat je beetje snap wat ik bedoel.

Deel Deze Pagina