Hey meiden, De eerste weken van mijn zwangerschap kwam ik eigenlijk al niets aan... toen ik pas rond de 27 weken zat was ik ongeveer een kilo of 4 aangekomen. Maar nu zit ik dus aan een dieet voor mijn zwangerschapsdiabetis en nu ben ik dus weer aardig afgevallen! Zit momenteel 1 kilo onder het gewicht voordat ik zwanger werd... hebben meer van jullie dit (meegemaakt)? Ik weet dat het niet schadelijk is voor mijn kindje... die krijgt wel alles wat hij nodig heeft, maar kan het voor de rest kwaad? Groetjes Samantha
Hoi ik ben de eerste maanden ruim 7 kilo afgevallen door misselijkheid. en nu net pas twee kilo aangekomen, dus zit nog steeds 5 kilo onder t begin gewicht. Kan geen vet suiker verdragen en eet kleine beetjes doordat mijn maag en darmen steeds in de verdrukking zitten. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je kindje er last van heeft, als je maar zorgt dat je alles binnen krijgt wat je lichaam nodig heeft. Bij ons is er geschat op een 8 ponder dus t zegt echt niks hoor
Tijdens beide zwangerschappen ben ik (door misselijkheid en spugen) enorm veel afgevallen. Uiteindelijk na de geboorte van de 1e was ik 28 kilo lichter en nu ben ik 24 kilo lichter. Ik kan het hebben hoor, ben van het type heel erg volslank . Ik maakte me ook altijd veel zorgen, omdat je overal leest dat afvallen niet goed is voor de kleine. Maar de gyn heeft me keer op keer gerust gesteld dat de kleine eerst alle voedingstoffen en benodigdheden pakt en dat dan pas ik aan de beurt kom. Zolang je vk of gyn zich geen zorgen maakt, is het goed. En zolang de kleine het goed doet is het helemaal goed. Voor jezelf kan het ook geen kwaad, zolang jij je ook goed blijft voelen.