Gister avomd ging ik naar bed, voelde me erg beroerd.. Op een gegeven moment moest ik ook overgeven, ik dacht dat het kwam door de bitterbal die ik op had.. Maar ik bleef spugen, kreeg diarree en enorme buik en rugpijn... Iedere x als ik water dronk kwam het er weer uit met als gevolg dat ik gal spuug.. Nu moest ik net naar het toilet en kreeg water dunne rode ontlasting (nog nooit gehad en niks roods gegeten) daarnaast heb ik ontzettende hoofdpijn en een zwaar gevoel / tintelimg in vingers / benen.. Gewoon griepje? Zwangerschapsgerelateerd? (omdat ik ook steeds krampen in mn rug heb ) of ??? En wie kan ik het beste raadplegen mijn ha of gyn?
Ik weet t niet.. Hoor wel van meer mensen dat ze buikgriep hebben (heerst?). Ik zou beide bellen hoor. Beterschap!
Ha bellen Heb er zelf ook last van en heb buik griep heb iets tegen gekregen en gaat muziek iets beter
Ben nu bij mn ouders en kijk het nog even aan.. Had vanmiddag toch al afspraak bij gyn staan, mocht het eerder slechter gaan dan bel ik ha of gyn..
Ik zou toch je huisarts bellen hoor! Als je rode ontlasting hebt zou er zomaar een adertje gesprongen kunnen zijn of een ontsteking in je darm oid.
Bij de gyn geweest nu aan ctg omdat hij toch wat rustig was.. Kleine zou nu al 3100 gram zijn... En verder was het waarschijnlijk buikgriep... Moet het even aankijken! Nu gaat het wel iets beter, hou ook drinken binnen gelukkig...