pang! wie snel advies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brechtje, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Ielg ik weet niet wat ik heb maar ik heb vandaag al een paar keer een hele harde pang gevoeld in me buik. dacht echt dat me man me onverwachts stomte maar die keek me dwaas aan. Ik kan het beschrijven als een electrische schok, stomp. Een keer was het ook ver boven me navel waar mijn baarmoeder nog niet zit. Ik verschiet iedere heel erg en liet zelfs bijna me laptop vallen zo hard was het,.

Herkent iemand dit? Ook is me buik heel geititeerd. Als ik met me buik tegen de tafel sta dan resgeerd ie heel geiriteerd,

Heb wel last van obsitatie, ben al een paar dagen niet naar het toilet geweest voor een grote boodschap, zou dit er mee te maken hebben?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik herken het niet van mijn zwangerschap maar waarom bel je niet even je vk?

3. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Het is al vrij laat, morgen ga ik zeker bellen.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Misschien zijn het inderdaad je darmen hoor, die maken zulke raren bochten tijdens een zwangerschap ;) Ik ben benieuwd wat de vk morgen zegt!

5. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Ja de ver;oskundige zei ook dat het wel daar mee te maken kan hebben. Ik heb mezelf movicolon voorgeschreven 8)
    Kan het vanmiddag bij de apotheek ophalen.
    Gelukkig niks ergs, maakte me toch een beetje zorgen.

6. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik heb dat ook gehad rond die tijd. Ik dacht toen dat het de baby was, maar dat kon helemaal niet.
    De vk vertelde mij toen ook dat het mn darmen konden zijn.

7. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    oh ben "gelukkig"dus niet de enige.

8. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik weet niet of dit hetzelfde is wat ik voelde?
    maar ik wou me omdraaien al liggend op de bank,en ik kreeg door heel me buik een soortje van schokje,zo raar gevoel :(
    heb het nooit eerder gehad

9. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    heej, goed om te lezen, want ik heb ook regelmatig van die 'schokjes' in mijn buik (ook boven mijn navel). Ik vind het eigenlijk net lijken alsof spiertjes in mijn buik ff snel samentrekken en dan weer ontspannen. Misschien omdat de spieren aan de kant worden geduwd door de groei van je baarmoeder, of een soort stuiptrekkingen ofzo? Voelt wel apart ja! Ik heb er nooit zo veel aandacht aan besteed, maar nu ik het zo lees ga ik er toch eens op letten (niet dat ik me ongerust maak,maar het is gewoon een apart gevoeletje).

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Had ik ook ik weet ook niet wat het was...

Deel Deze Pagina