ik had voor de bevalling 2 streepjes. Na de bevalling zijn dat 2 dikke strepen geworden. En er om heen nog wat paarse strepen.. dus ja...kan altijd nog
@manuela: Ja je mag trots zijn op je dochter! Zoo 30 kilo aangekomen, (die richting ga ik ook op whahaha) en dan geen straie !Wees er blij om! Mooie gipsen buik trouwens! @Minyaweth: Dat was ook al aardig vroeg dan he! En bleef je het na de zwangerschap ook heel erg duidelijk zien? @Emma: ik weet niet hoor of het ook werkelijk helpt. Zal misschien nooit verkeerd zijn maar ken er genoeg die echt heel veel hebben gesmeerd/masseerd maar toch wel wat straie kregen. Maar ik smeer keurig door haha, savonds Wedela zwangerschapsolie en savonds BBB creme.. @Beastie: oh dat wist ik niet joh., Ik had juist andersom verwacht. Fijn dat je geen straie hebt. Ja ik denk dat toch wel ed meeste vrouwen een buikje eraan overhouden. Als je ook ziet hoe de huid word opgerekt! Maar de een heeft het erger dan de andere... Sommige hebben echt nog heel veel losvel. IMD: Gek is dat het dat je dat op de foto zag! Net zoals sommige het pas na de bevalling zien.
ik kreeg er al vrij snel last van heb een paar flinken strepen op me buik maar hij zit gelukkig nog niet helemaal vol! en er is ook al een paar weken niks bijgekomen AFKLOPPEN... Baalde er eerst heel erg van, maar kan er niks aan doen! En olie helpt niet zegt de vk, het is wel gewoon lekker om je huid soepel te houden.
@Libra: fijn! Houden zo! En idd sommige vrouwen krijgen geen straie.. Het is soms niet echt eerlijk verdeeld. Maar gelukkig weet je waar je het voor doet. @mamasuusje: oh dat is dan wel balen denk je de zwanschap zonder straie door te komen , en dan de laatste week nog even wat scheurtjes. Maar goed wees blij dat je niet veel hebt! @marriedgirl: super, zou mooi zijn dat het zo bleef! @Dinky: jeetje dat het dan ineens zo snel kan gaan! @taliaa: maar gelukkig niet je buik vol , zo moeten we dan maar denken he! @Ddebbyy: dat was al vroeg, is het heel erg geworden? @Leeuw89: Je kunt er idd niets aan doen! En dan moet je maar denken waar je het voor doet. Al is het dan nog niet even makkelijk.
ja ik had zo'n grote buik dat ik eronder niet veel zag dus had een buikfoto genomen van de onderkant en opeens zag ik hoe ik onder zat was effe schrikken, ik heb zoiezo overal op mijn benen, rug, borsten met 30 kilo erbij ben ik gewoon niet ongeschonden vanaf gekomen dus ben wel gevoelig voor striemen..
ik heb er ook nog geen 1 maar heb het ook nergens ook niet voor mijn zwangerschap ik smeer 3 keer per dag en ga elke dag in een bad met olie en masseer mijn buik of het helpt weet ik niet maar heb nu nog een heel mooi strak huidje weet niet wat het de laaste 6 weken nog gaat doen ... liefs
Hoi dames! Ik kreeg striae met ongeveer 23 weken. Begon heel klein aan de zijkant, maar nu.... Links en rechtsonder op mijn buik... En jeuken dat het doet Ben er dus nog steeds niet vanaf, want ze blijven komen, helaas...
Sinds deze week zit ik ineens onder de striae op mn buik, week 39 dus.. Ik was al blij dat het alleen een klein beetje op mn borsten zat, maar helaas.
ik had tot 35 weken geen een streep en ik had echt een mega buik. Helaas kwam het na die 35 weken opzetten en had ik helaas toch flink wat streepjes over mijn buik en borsten. Gelukkig zijn ze wel aardig weggetrokken ze zijn niet zo zichtbaar. Ben nu weer zwanger dus ik ben benieuwd ik ben nu toch al uitgetrekt dus zal er niet meer bij krijgen. Je kan smeren wat je wilt maar dat helpt echt helemaal niks. Hopen dat je het niet krijgt en anders Ach pech je krijgt er iets moois voor terug.
Ik heb geen straie op mijn buik, wel een beetje op mijn bovenbenen. Je hoeft dus geen straie te krijgen...
Geen striae gekregen dus geluk gehad. Beste vriendin had de eerste keer ook niets maar de bij de tweede? Ze leek wel een tijgertje!
Eerste zwangerschap niets... nu (tot zover) ook niets.... Tja zitten er een paar op mn heupen, maar dat is al vanaf mn puberteit..... Heb al een paar keer gehoord van mensen die heel de zwangerschap straie-vrij waren dat ze alsnog tijdens de weeen erin "sprongen".... dus ik vandaar dat ik even afklop... (klop, klop)
ik zit er vol mee in het begin toen ik ze kreeg zat ik er erg mee, maar ik ben blij dat ik een kindje in mn buik heb...dat is me alles waard!
Ik had werkelijk een enorme toeter, en zo met een week of 30 begon het aan de onderkant van mijn buik (maar dat wist ik in eerste instantie niet, want dat kon ik niet zien whahahaha. Mijn man zag het ineens). Zo'n twee weken later zat mijn hele buik onder...
Bij de eerste tot 7 maanden NIETS en toen dacht mijn vel:'dikke vinger, ik trek het niet meer!" en ineens zat mijn bui eronder........bij de tweede is er niets bijgekomen, en ik hoop van harte dat het nu ook zo blijft!