Bij hoeveel weken kun je zien of het een meerling is?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicole23, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Urban

    Urban Actief lid

    13 jun 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Vraag om een inwendige dan zie je het allemaal beter en kunnen ze een 2de ook beter ontdekken.

    Vond het trouwens niet eng.
     
  2. bieke24

    bieke24 Actief lid

    21 mrt 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    Ik had met 9 weken ook al een buikje.
    Toen heb ik ook gevraagt of het er geen twee werden.
    Ben nu bijna 28 weken en als je mijn buik ziet denk je dat ik op het laatste loop of er toch 2 krijg.
    Ik vind het niet zo een ramp is wel leuk.
    Mochten het er stiekem toch 2 zijn dan zijn ze welkom hoor.
     
  3. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
    Nou meiden vandaag echo gehad en er was maar 1 kindje te zien. De verloskundige zei dat die ander verscholen kon zitten maar dat zie ik niet echt gebeuren.

    Het kindje bewoog heel erg veel en het hartje klopte erg goed en als er iets achter gezeten had hadden we dat wel gezien neem ik aan.

    Dus we krijgen 1 wondertje :D voor ons goed, want we hebben al 1 kindje van 3 en als het er 2 zouden zijn hadden er veel meer dingen verandert als verhuizing enzo.

    Wij zijn er erg blij mee bedankt voor jullie advies en tips.

    Gr. van ons
     
  4. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Fijn dat alles goed was! Gefeliciteerd! Ik denk dat je het zeker ook wel gezien zou hebben als er twee beebjes zaten. Heb je een inwendige echo gehad?

    Wij hebben morgen onze eerste echo... Er zijn twee embryootjes teruggeplaatst na een ICSI-behandeling, dus 25% kans op een tweeling. Ik denk het zelf van niet, hoor! Ik heb altijd het gevoel gehad dat het er maar eentje is. Maar goed, als alles maar goed zit, dat is het allerbelangrijkste, toch?

    Geniet ervan & ik hoop dat je verder een voorspoedige zwangerschap mag hebben!

    Groetjes,
    Jippie
     
  5. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
    Hey meis,

    Nee heb een geen inwendige echo gehad. Maar hij/zij bewoog zo erg dat als er 1tje achtergezeten had dat wel zichbaar was geweest.

    Ik heb over 2 weken weer een afspraak dit was echt uit voorzorg voor een echo voor een tweeling dus bij het volgende gesprek krijgen we zo'n heel intake gesprek.

    O wat spannend zeg ik hoop ook dat alles goed is daar. Ik hoor het wel succes!

    Gr. van ons
     
  6. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
  7. randi

    randi Niet meer actief

    zoals ik al zei in je ander topic bij mij zagen ze pas op 12 weken dat ik er 2 verwachtte, is wel een 1eiige dus die zien ze zowiso al wat later en heeft ook niks met erfeljkheid te maken maar is gewoon een speling van de natuur integenstelling met een 2eiige die zijn altijd erfelijk bepaald
     
  8. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
    Ojee zeg wat spannend nou ben benieuwd :D
     

Deel Deze Pagina