Hoi Dames! Ik kwam vanmorgen mijn bedje uit en na het aankleden dacht ik: Waar is mijn buik?? Hij is enorm gezakt en als ik zit zijn het net 2 flinke rollen.... En ik had hem net zo mooi rond... Van het indalen kan het niet komen, dat heeft de kleine 2 weken geleden al gedaan. Zit al 2 weken helemaal vast in mijn bekken. Iemand die dit herkent?? En zo ja, liep je er dan nog lang mee of diende de bevalling zich al vlot aan? Groetjes!
bij mijn eerste en tweede diende de bevalling zich dan kort erna aan maar ik weet niet of dit bij iedereen dan zo is8) in ieder geval succes gewenst
Nou ik had het zelf niet zo in de gaten, maar iemand anders zei tegen mij, gooh wat is je buik gezakt...en dag later beviel ik..succes dus!
Nou, van mij mag het hoor! Ben heel nieuwgierig! Heb veel harde buiken/ voorweeen, maar daar loop ik al 3 weken mee.. Ben benieuwd.....
mijn buik is ook al wat gezakt terwijl de baby al een paar weken is ingedaald. heb dit gister aan de gyn gevraagd en die zei dat ze nu nog verder aan t indalen is... heb ook veel last van indalingspijn, jij ook?
@ dropfruit: Ja, heb ook veel pijn in en rond mijn bekken. Gisteren ook een enorm drukgevoel toen ik de was aan het ophangen was, net of alles daaronder op spanning kwam te staan! Verder veel last van mijn liezen enz.. Dan zal dat indalen bij mij ook wel de oorzaak zijn. Nou, dan dat laatste stukje naar buiten zakken ook maar snel dan! Haha! Voelde me de hele zwangerschap prima, maar ben het nu sinds een week ineens helemaal zat! Stom he?
hoewel mn buik niet zo is gezakt heb ik wel de zelfde klachten als jij in het laatste bericht. en ben er ook sinds kort helemaal klaar mee terwijl alles perfect gaat/ging. grappig. ik hoop dat jij snel bevalt, misschien mag ik dan ook hahaha
@Marieken: Gek he, dat de knop ineens omgaat. Hier op wat gerommel na alles rustig, dus mijn buik hangt nog steeds...Morgen naar de VK, eens vragen of ze kan voelen hoe laag de kleine ligt. En wilde vragen naar een inwendig onderzoek. Kijken of er al wat gebeurt.
2 dagen voor mijn bevalling zeiden mensen dat mijn buik lager hing.Ik vermoedt dat je elk moment kunt gaan bevallen..Veel succes en geniet van de kleine
Mijn buik zakt ook steeds meer iets naar beneden.Ben benieuwd of dat betekent dat ik gauw ga bevallen.
Ik moet vanmiddag naar de VK. Zal eens vragen, mijn buik lijkt weer meer gekrompen. Hoop niet dat het vruchtwater minder wordt ofzo.. Misschien wil ze wel even toucheren, want het rommelt flink, kijken of er iets gebeurt..