Hoi meiden, Ik maak me heel erg ongerust. Ik heb sinds een half uur hevige buikkrampen, het voelt een beetje als weeen! Ben net naar het roilet geweest maar gelukkig geen bloed. Ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschaonooit gehad, is dit wel ok? Hoop dat iemand me gerust kan stellen..
Wat vervelend, hopelijk is het niets ernstigs. Kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt. Ik kan je vast niet helemaal gerust stellen, maar ik heb tot de 10 weken ook veel last van krampen en buikpijn gehad. Soms zo erg dat ik amper nog rechtop kon zitten. Inmiddels toch al 19 weken zwanger, dus het wil niet altijd wat zeggen. Sterkte!
Bij mijn dochter was dit ook heel erg in het begin echt eng. Maar er was niks aan de hand hoor. Deze keer heb ik er nietzoeen last van gehad, het kan dus per zwangerschap verschillen.
Bedankt lieve meiden, jullie stellen me wel een beetje gerust. Ik ga zo maar lekker naar bed en hoop dat ik wat kan slapen.. En dat het morgen wat beter gaat.
hoi feilo..Ik had het ook bij deze zwangerschap...Was zelfs al 1 week voor mijn NOD begonnen en heeft aangehouden tot ik ongeveer 7 weken zwanger was...Kan bandenpijn zijn . Hoe gaat het nu met je???
Het gaat weer goed! Poeh, wat was ik geschrokken meiden. Achteraf denk ik dat het misschien mijn darmen geweest zijn, de pijn verplaatste zich later naar boven. Nu heb ik gelukkig nergens last meer van Bedankt voor jullie lieve reacties!
Gelukkig gata het nu wat beter! Ik heb dit ook wel eens, maar volgens mij zijn het bij mij mijn darmen die een nieuwe plek zoeken. Heel pijnlijk!
Gelukkig dat t weer wat beter gaat meis! Ik herken die pijnlijke krampen en je angst heel erg! Soms hielden die krampen ook wel ruim 3 kwartier aan en dan weet je jezelf echt geen houding te geven. Ik rende zelf ook iedere keer naar de wc als t gebeurde om te kijken of ik geen bloed had, had 3 maanden ervoor namelijk een mk gehad. Maar deze ukkepuk is ondanks die behoorlijke krampen gelukkig blijven zitten en ben nu al ruim 24 weken Succes ermee meis! Hoop voor je dat die erge krampen niet meer terug komen!
Hier ook erge krampen gehad tot ongeveer week 8, mijn vriend schok er zelfs van af en toe. Een echo gehad en kleine deed het super goed ik kamp al jaren met prikkelbaar darmen. En vooral bij de zwangerschap zijn je darmen gevoeliger!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/360419-pril-zwanger-weeachtige-pijn.html ik had het ook, en gelukkig betekende het niks. vorige zwangerschap had ik het overigens ook