Ik hoop ZO dat ik het WEL krijg!! Hekel aan schoonmaken. Hoewel ik wel al enkele maken flink aan het opruimen ben gegaan, maar dat was maar een dag of zo.
nou van mij mag dat ook wel komen ja die nesteldrang hahaha... ik heb me toch echt nergens geen zin in..gister dacht ik..doe ik morgen wel ff, maar vandaag denk ik..bekijk het toch. pfff heb echt geen zin:s dus kom maar op met die nesteldrang!!!
Haha soms heb ik geen zin en soms sla ik door. Waarna ik de dag erna weer lekker helemaal niks uitvoer haha...
Nou bij mij is het huis zoiezo netjes op het eerste oog, normaal ben ik echt een rommelkont en ik zorg er nu wel al een paar maanden voor dat alles er netjes uitziet en dat ik bij ben met de was en strijk enzo,en dat is voor mij al heel wat. Maar echt soppen en boenen dat gaat niet meer komen denk ik.... 38 wkn..
hier vanaf week 31 wel steeds dezelfde dingen grrrrrrrr zo moet de wazemkap goed glimmen toppunt was toch 3x in dezelfde week schoongemaakt. en de ramen ook dwangmatig deze week zelfs 2x voor schoongemaakt naja hoort erbij ik geef me maar over anders word ik erg onrustig
Nou, ik moet zeggen dat het hier eigenlijk altijd wel netjes is... Dus hier niet echt last van nesteldrang! Vandaag wel nog even snel tussen de buien door alle ramen gewassen met mijn dikke buik. Valt dat ook onder nesteldrang?
vanaf het begin...helaas...al 3 keer de zolder opgeruimd en stof gezogen...spoor je toch niet?? Elke dag poetsen en opruimen...kasten uitruimen en spullen weggooien...papieren uitzoeken, kledingkast uitmesten, een voorraad schampoo en andere toiletartikelen aanleggen, speelgoed dochter al 6 keer gewassen.....ga zo maar door! GEK word ik ervan en mijn man ook, al heeft hij het ook wel een beetje volgens mij....hele tuin opgeknapt, meubels in de olie hahaha
Zwangerschap 1: Met 39 weken moest de hele auto schoon voor het geval dat we het kindje daarin zouden moeten vervoeren. Moet je eens proberen stofzuigen bij de pedalen, met een 39 weken buik. Zwangerschap 2: Met 38 weken zat ik het grind van de voortuin te wassen. Na drie emmers en een hoop veel betekende blikken van mijn man heb ik het maar opgegeven. Ik kon gelukkig de hormonen de schuld geven hihi...
Hmm of het nesteldrang is of het besef dat die kleine er echt gaat komen weet ik niet, maar sinds afgelopen dinsdag ben ik al elke dag bezig. Toen hebben we namelijk ook gehoord van de vk dat die kleine er helemaal klaar voor ligt en het nu een kwestie is van tijd wanneer hij/zij die 'hormonen' los laat en ter wereld wil komen. Ik heb alle kleertjes gewassen, ben bezig het verzorghoekje op orde te maken, vandaag de laatste kleine dingetjes gehaald zoals molton voor het bedje, alcohol etc voor de navelstreng, maar ook de luiertas, hydrofiel washandjes/luiers. Zelfs de spullen voor mezelf voor de kraamtijd. Koffertje voor de kleine is ook al helemaal klaar en mijn tas pak ik zometeen nog in. Verder ook in huis bezig met de kasten reorganiseren, dusja, ben in ieder geval druk bezig haha. Maarja, had ook weleens van die aanvallen voordat ik zwanger was, dat alles schoon moest. Dus geen flauw idee of dit echt als nesteldrang gezien kan worden.
hmm echt nesteldrang weet ik niet, maar hier gister de oude combi magnetron weggegooid en en een nieuwe gekocht de kastjes helemaal uitgenomen . en net moesten de vriezers er aan geloven alles maar dan ook echt alles weggegooid, hmm beetje zonde maar ja wil alles schoon en fris hebben hihi! Voor de rest heb ik over 2 weken verlof dan heb ik nog wel wat dingetjes op het lijstje staan, zoals de hele keuken schoonmaken, badkamer grondig aanpakken, de baby kamer voor de zoveelste keer uitsoppen ! Maar wie weet of ik er dan nog steeds zin in heb !
Hier een die alles zsm klaar wil hebben. Het kamertje is klaar, alle kleertjes heb ik vandaag nog gewassen en opgehangen. De rest was al gewassen. Nu een weekje op vakantie en daarna de box weer in elkaar zetten en de tas voor het zh alvast klasrzetten. Je weet maar nooit.... Met 38 wkn wordt ik ingeleidt. Verder altijd al iemand die v een schoon en vooral opgeruimd huis houdt
Ik heb meer van die vlagen. Opeens heel de koelkast schoonmaken, kastjes uitruimen en dingen weggooien, kastjes schoonmaken, opnieuw inruimen.
Hihihi zeer herkenbaar. Toen ik wist dat de baby op 19 11 zou komen en ik nog een week de tijd had ben ik alle stallen van de paarden gaan uit schrobben hihi 25 stuks. Mijn zusjes en personeel onder dwang gehouden dat ze mee moesten helpen. De avond ervoor deed ik alle zadels en hoofdstellen nog even. Mij man kwam net binnen toen ik met mijn mond een gespje aan het uitzuigen was. Kreeg het nl op geen andere manier er uit.
heb nooit zo'n nestel drang.ik vraag graag mensen die het voor mij doen,heb je eindelijk een excuus om het niet zelf te hoeven doen heb ech teen hekel aan poetsen.schenk liever de aandacht aan mijn kids en andere leuek dingen.het is hier verder wel schoon hoor daar niet van maar als ik er onder uit kan doe ik het en tijdens de zwangerschappen ook haha
Ik heb ook een hekel aan schoonmaken! Maar nu opeens niet meer. Sinds net 22 weken (nu dus) ben ik alles aan het schoonmaken en boenen. Terwijl ik het toch vreselijk vond. Maar mijn nesteldrang speelt ook behoorlijk op! Ik ga nog niet het wiegje etc in elkaar zetten, vind dat nogal vroeg niet?
35 weken en 3 dagen geloof ik en ik wacht ook nogsteeds ik zet me er wel toe, maar mn lijf heeft niet de energie om alles ook echt te doen.
Ja, ik heb van de week ook de hele auto gestofzuigd en van binnen gepoetst, wat fijn, die herkenining! Ik bedenk steeds nieuwe dingen die ik met bleek "moet" schoonmaken want bleek ruikt zo vreselijk lekker. Ook hadden we absoluut extra nieuwe stofzuigerzakken nodig, dit is nu ongeveer twee weken aan de gang.
Hier al last van nestdrang sinds ik een 18 weken zwanger ben... Het loopt echt de spuigaten uit hoor... Kan geen stofje of vuiltje zien liggen of ik begin alweer met de grote kuis... ABnormaal...Het is ook niet leuk meer...Ik heb heel erge last van BI en ik overwerk mezelf de hele tijd daardoor... Mijn zoontje heeft hier en daar met zen vettige pollekes tegen de muren opgezeten en er zijn hier en daar ook kleine stukjes uit de muur odmat hij met de vleugels van een vliegtuigje tegen de muur aant gooien was...Nu heb ik plaksel gekocht om alles weer mooi ff te maken en ook verf...Nu ga ik volgende week de keuken, living, gang en kinderslaapkamer helemaal opnieuw verven... TE ZOT VOOR WOORDEN!!!
Hihi als ik dat zo allemaal lees ben ik blij dat ik er nog geen last van heb, houden zo dan maar.....
Ik heb vandaag alle voegen in de keuken en badkamer staan schrobben. Mijn huis is nog nooit zo stralend geweest. En ik was al proper nu to the max !