Ik weet het: het zegt niet zoveel, maar ben toch benieuwd naar ervaringen. Mijn oudste is geboren met 39+6. Mijn jongste is geboren met 36+4. Beide bevallingen waren snel en natuurlijk, maar dus wel verschillend qua termijn. Wie heeft dit ook meegemaakt en wanneer werd je derde geboren? Hoop zo dat ik dit keer de 37 weken haal en thuis kan bevallen.
Ben momenteel zwanger van onze tweede. Eerste was ook randprematuur (spontane bevalling die begon met gebroken vliezen) Van deze ben ik vandaag uitgerekend, maar nog geen enkel voorteken dat hij er aan komt! Bij mij zegt het dus inderdaad allemaal niks.
Mijn eerste kwam met 36.3 en mijn tweede met 39. Hebben ze bij de tweede een oorzaak vastgesteld? Ik merkte dat ik toen ik bij nummer 2 36.3 voorbij was ik veel relaxer was en het hele randprematuur los kon laten. Jouw nummer 3 is er eerder dan die van mij, dus ik kijk wel bij jou af
Bedankt voor jullie reacties: geeft me goede hoop! Strandbal, succes met de bevalling. Nee, de tweede is zonder duidelijke reden te vroeg geboren. Er was ook met haar niks aan de hand vervolgens, goed gewicht enzo. Ik wacht nog even geduldig af
Mijn eerste met 36,3 de tweede 36.5 derde 37 weken vierde 36.1 Hoewel de derde geen rand prematuur is zijn ze dus alle vier wel aardig "vroeg" gekomen