Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en we hebben het vandaag aan de oma's en opa's verteld. Ik had een fotolijstje met gedichtje voor ze ingepakt. Dat werden tranen hoor, na het uitpakken en het beseffen! Leuk hoor die reacties!
Wij hebben het met 8 weken aan mijn ouders en mijn zussen verteld. We gingen bij mijn ouders even een kop thee drinken en hebben toen een cadeautje gegeven. Een fotolijstje met daarin een foto van mijn vriend en mij met een gedichtje erop of ons kleintje in juni in het lijstje mocht. MIjn ouders waren helemaal perplex. naar mijn zussen heb ik het lijstje opgestuurd (deze wonen in ander delen van nl) deze kregen hem opdezelfde dag en waren net zo perplex! Was erg leuk om het op deze manier bekend te maken. Hierna zijn we 3 weken op vakantie geweest en na de vakantie was ik 14 weken en hebben we het aan mijn vriend zijn ouders verteld(gewoon, hier hebben we geen goede band mee) Maar de lijstjes staan nog bij mijn ouders en zussen te pronken! erg leuk!
Ik heb er zo'n onwijs moeilijk mee om mijn mond te houden schaam me ook dood ben pas 5 weken zwanger en de halve wereld weet t al....het is echt heel erg heeeeeel veel mensen weten het al! De eerste week kon ik me mond wel houden maar daarna niet meer Nu maar hopen dat alles goed is als ik bij de verloskundige ben geweest
ook bij mij is het nog 1 groot geheim op 3 mensen na geloof ik maaruhm hebben jullie nog leuke ideeen om het je ouders/schoonouders te vertellen op een originele manier?
Wij hebben het gisteravond verteld aan de ouders. Mijn schoonouders kregen zo'n "opa en oma vertel boek" en mijn ouders hebben allebei een eigen slabber gekregen met de tekst "Toevallig is mijn opa/oma de liefste". Mijn moeder hield het niet droog...haha. Nu is het dit weekend de beurt aan de broers/zussen en dan maar kijken hoe lang we onze mond nog kunnen houden...
wat leuk dat je moeder emo werd! ik kan niet wachten om het te vertellen....ben aan t klussen in mijn huis samen met beide families en vandaag trok ik het echt niet meer was zooo misselijk dat ik naar mijn oude huis ben gegaan..zo moeilijk om dan niets te zeggen en ik voelde me zo lullig...maar je slabbertjes vond ik een leuk idee om te vertellen!
ben vandaag 7 weken en 1 dag zwanger en op mijn werk kon ikgewoon niet mijn mond houden zit wel de hele dag met die meiden en kan ze al langer dan 12 jaar. 15 april word de eerste keer naar de verloskundige toe volgens haar is tussen 9 en 12 weken alles het beste te zien.maar daar hoor ik altijd zoveel wisselende verhalen over. maar ik vind het prima hoor wand hoor ook wel eens mensen die met 8 weekjes al gaan en dan nog geen hartje zien en dan 2 weken in de stress zitten.
Op 1 december 2007 heb ik een zwangerschaptest gedaan bij mij thuis. Ik woon in een apartement met mijn zusje (= ook mijn beste vriendin), dus die wist het meteen. Die was er ook bij toen ik de test kocht. Toen ben ik meteen naar m'n vriend gegaan en heb ik het hem verteld. Die dag erna hebben we het aan zijn beste vriendin (= ook de moeder van mijn oppaskindjes, en via haar kennen mijn vriend en ik elkaar) verteld, en aan zijn beste vriend. En toen heb ik het nog aan een andere goede vriendin van mij verteld. Was wel fijn dat we er even met wat mensen over konden praten, omdat het toch heel onverwacht kwam voor ons. Een halve week later hebben we het aan zijn en mijn ouders verteld en aan nog wat goede vrienden van ons. En aan zijn opa's en oma's (die van mij zijn al overleden). En met 1,5 maand wist iedereen het eigenlijk wel. Vooral omdat het best wel opviel met de kerstdagen en oud & nieuw enzo dat ik geen alcohol dronk en biefstuk wilde, terwijl ik dat normaal toch niet zomaar afsla. Ik vond het wel heel fijn toen iedereen het wist, hoefden we niet meer zo geheimzinnig te doen enzo.