bij hoeveel weken voelde jullie de baby elke dag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama aes, 7 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik voelde de kleine ook al erg vroeg, maar vanaf een week of 18 echt dagelijks en ook op meestal dezelfde tijden. Als ik in bed lig bv, wordt de baby actief! Voelde 'm 2 weken geleden 2 dagen niet en had t meteen spaans benauwd! Maar ineens was ie er weer, niks aan de hand dus.
     
  2. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Bij m'n eerste voelde ik hem met 18 weken voor het eerst.
    Vanaf 20 weken regelmatig.
    Wanneer ik hem iedere dag gingen voelen weet ik niet precies meer.

    Ben benieuwd of ik hem/haar deze keer eerder voel.
    Voel tot nu toe nog niks.

    Silly
     
  3. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    Ik voelde bij ongeveer 17 weken de kleine 's avonds. Ik denk dat ik ongeveer 1 1/2 -2 weken erna de kleine de hele dag door voelde.

    Het voelen van de kleine hangt ook af van waar de placenta ligt. Bij mij ligt deze aan de achterzijde.

    2 weken geleden voelde mijn vriend de kleine bewegen en schoppen.
     
  4. lisacar

    lisacar Actief lid

    Ik voelde m'n kleine beeb al met 17 weken en vanaf dat moment meteen al elke dag.

    Leuk, gezellig gevoel vind ik het. Tijdens alle drukte op m'n werk voel ik m porretjes geven en dan word ik heel vaak even stil en geniet ik van dat moment...... :)
     
  5. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Dit is onze eerste en ik voel het geschop en getrappel sinds een week of twee, dus vanaf een week of 20.

    Mijn vriend kan het ook al voelen en bij tijd en wijle zie je de schopjes ook gewoon aan de buitenkant van mijn buik.

    Echt uniek... :)
     
  6. Tam

    Tam Actief lid

    5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Sinds einde week 17 voelde ik de baby af en toe en vanaf week 19 bijna wel ieder uur. Ik heb een erg bewegelijke baby.
     
  7. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik voelde me kleine mop ook al vanaf week 17. Het begon met lichte plopjes als ik alleen rustig zat, werd steeds sterker. Soms voel ik het zelfs als ik in de bus zit of als ik aan het autorijden ben..

    xxx Marijke
     
  8. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Het lijkt me echt geweldig om je kindje te voelen!

    Ik kijk er echt naar uit!

    Moontje
     
  9. bij Tibo* voelde ik leven vanaf de 20 weken en bij Jonas 16 weken.
     
  10. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Leuk om te lezen wat jullie precies voelen... Nu denk ik met een redelijk grote overtuiging dat ik ons kindje ook al een week ongeveer voel :)

    Vooral wanneer ik rustig ergens neerzit, voel ik af en toe "plop"jes. Aangezien het ons eerste kindje is, wist ik niet of het dat nu was of niet. Volgens m'n moeder wel, maar ja... eerst zien, dan geloven, he. Nu, na het lezen van jullie ervaringen voel ik me toch gelukkig dat ik ook al zoiets heb kunnen voelen! Super! Dus in mijn geval: op 18 à 19 weken.
     

Deel Deze Pagina