bij hoeveel weken werd je misselijk/moe

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lamee, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien hebben we gewoon meer rust nodig in de beginfase om alles goed te laten ontwikkelen en geeft ons lichaam dit gewoon aan. Het is alleen echt wel een tegenvaller. Juist omdat ik zo veel moet regelen en doen. Hopen dat het snel beter gaat.

2. yvonne9888

24 jun 2010
    52
    0
    0
    Moeder zijn!
    Drenthe
    Hier misselijk vanaf week 3! kokhalzen en doen.. maar echt het erge misselijke kwam bij week 5/6 en de moeheid ook ongeveer bij week 6/7.. ook inderdaad erg veel hoofdpijn!!

3. happysunshine

19 jul 2012
    69
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet moe eigenlijk en ben nu bijna 9 weken.
    Ik ben ook niet echt heel misselijk, maar heb wel zo'n gevoel dat ik móet eten, omdat ik anders misselijk ga worden ;)
    Dus eet veel meer kleine beetjes op een dag verspreid.

4. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hier bij 7 weken en bij 12 weken was het allemaal weer voorbij nu ben ik 16 weken heb alleen wat last van de banden en bekken

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb altijd zitten ' wachten ' zo van wanneer wordt ik misselijk.......die week is ( gelukkig) nooit gekomen ben nooit misselijk geweest! Moe vanaf een week of 9 niet extreem, maar meer als normaal.

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    vanaf week 8 t/m 16 héél erg misselijk en vaak spugen :S

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Moe, heeeeeel erg, voor NOD al.

Misselijk later pas, rond 6 weken en niet heel erg eigenlijk.

8. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Moe en vreselijk misselijk vanaf 2 dagen na de innesteling! Had tijdens mijn eerste zwangerschap nergens last van...

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mijn dochter vanaf week 4 tot 16.
    En deze zwangerschap vanaf week 8 tot week 20 overgegeven.
    De moeheid houd wel iets langer aan.

10. Miertje1972

Miertje1972 Nieuw lid

23 aug 2012
    2
    0
    0
    NULL
    wassenaar
    he hallo,
    ik ben nieuw op dit forum, ik ben Mireille en in 2009 mijn eerste ivf poging gedaan, ik had weinig eitjes en uiteindelijk is er 1 van goed bevrucht. 21 dec kreeg ik een zoon, semijns. Ik had vrij snel aan mijn borsten door dat ik zwanger was, het erge is alleen ik weet niet meer na hoeveel dagen, ben nu afgelopen zondag voor de tp geweest, ook dit keer een eitje bevrucht en teruggeplaatst....maar ik voel nog niets, was dat de vorige keer ook, ik weet het niet meer. Ik heb wel met 10 dgn na tp een digitale zwangerschapstest gedaan en die was gelijk positief. Ga ik dus nu aankomende di, zou 10 dagen na terugplaatsing zijn, een testje doen of wachten op vrij de 31 voor bloedonderzoek aahh wordt er gek van. Denk nu wat menstruatie pijnen te voelen, maar ja wil ik het voelen of is het echt zo....moeilijk. leuk om jullie verhalen en ervaringen te delen.

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tot nu toe niet echt misselijk geweest. Ja, soms een aanval van misselijkheid maar nog niet het bekende misselijke gevoel in de ochtenden. Ben ook nog geen 5 weken dus kan nog.

12. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    Ik ben zwanger van onze laatste ivf cryo..alles hing er dus vanaf want dit was onze aller laatste kans.

Sinds de innesteling ben ik al aan de diaree....waar ik normaal maar 1x in de 2 á 3 dagen moet voor de stoelgang is het nu min. 2x per dag!!

Verder ben ik ook al vanaf de terugplaatsing met vlagen misselijk....maar dat komt hoogstwarschijnlijk door de medicatie die ik moet nemen op mijn baarmoederslijmvlies optimaal te houden....maar als ik dan iets eet, gaat het voor even weg.
    Ik heb een heel rommelig gevoel in mijn buik.

De moeheid is wel wat lastig whahaha...vooral tegen 15:00uur dan kak ik echt even in, ik geef hier maar gewoon aan toe, na een uurtje kan ik weer de hele wereld aan!!

Ik werk in de zorg...maar bij ons bedrijf heb je diensten in delen van de dag...ik werk meestal de ochtend van 07:00 uur tot een uurtje of 11:30 12:00 uur en 1x per week een avond...deze is wel wat zwaarder omdat ik dan tegen 21:00 uur al naar mijn bedje verlang whaahaha

Maar ik vind alle kwaaltjes het allemaal waard!!!!! we hebben er zo lang over moeten doen...dat ik de kwaaltje graag heb!

13. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ben nooit ziek geweest alleen bij deze zwangerschap moe,maar ik heb er al 2 rond lopen dus denk niet dat het alleen aan de zwangerschap ligt haha

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben zo goed als nooit misselijk geweest, 3x 5 min en dat was het.
    moe wel maar ik sliep/slaap nu slecht

15. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    De misselijkheid sloeg toe tussen de zes en zeven weken, rond acht weken werd ik af en toe zó moe dat ik dan even helemaal niks meer kon. Die vermoeidheid is wel sterk verminderd ondertussen, af en toe nog wel last van. Ook de misselijkheid is nog niet helemaal weg, kan er in ieder geval nu mee omgaan! Bij iedereen natuurlijk weer anders...

16. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    bij mij is het sinds deze week (7weken)
    smorgens echt kots misselijk en vanmorgen voor
    het eerst overgegeven. werd er niet vrolijk van.
    vanaf 4 tot 6weken erg moe en extra slapen onder de
    middag. dat heb ik nu gelukkig minder en is rustig op de bank zitten
    ook voldoende. hoop dat ik me snel beter ga voelen!

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Bij mij begon de misselijkheid een week geleden, vanaf woensdag is het heel erg geworden. Ben nu letterlijk 24u per dag misselijk. Wat ik ook tegen heug en meug eet, niks zorgt ervoor dat het verminderd. Ben al afgevallen, terwijl ik geen vetreserve heb dus mn man maakt zich zorgen.
    Ik heb van de huisarts gisteren emesafene zetpillen gekregen, maar ik merk totaal geen verschil en ben inmiddels zo slap als een vaatdoek.
    Ik weet dat ik niet mag klagen, maar dit is echt een hel...:(

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Rond de 6 weken.
    Was bij mijn dochter ook het geval alleen is de misselijkheid nu 10x erger. Ben gewoon de hele dag misselijk, gelukkig heb ik nog niet hoeven overgeven maar als het zo doorgaat, gaat dat nog wel gebeuren vrees ik.

19. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Waarom mag je niet klagen? als t oplucht gewoon doen. Het is gewoon geen pretje om je voortdurend moe en misselijk te voelen. Gewoon lekker klagen en daarna weer verder met wachten tot de volgende mijlpaal.

Hier vanaf 6 weken echt moe en dan ook vroeg wakker, dus bijslapen lukt niet echt. Ik merk dat ik tussen 2 en 3 echt behoefte heb aan een tukje maar dat lukt op mn werk niet, dus dan staar ik maar naar het scherm en schrik van alle bewegingen om me heen.
    Misselijk heel soms wel de hele dag honger maar nergens zin in.

20. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    de moeheid begint nu toe te slaan en ben nog geen 5 weken.
    Heb een beetje misselijk gevoel maar niet o erg dat ik moet overgeven.
    Wel heb ik last van een branderige huid in me gezicht, branderige ogen en tintelende lippen.

Deel Deze Pagina