Ik met zo'n 20 weken dat het echt zichtbaar was, daarvoor wel al voor bekende die het wisten! Nu ben ik hem ook wel zat hoor.... Ik bedoel met zichtbaar dus niet zichtbaar door het dragen van een buikband of door een vetlaag, maar echt dat mensen die je niet kent aan je vragen hoe ver je bent. Die vetlaag zat er bij mij ook wel op met 14 weken!
bij mij begon je het rond de 25e week echt te zien. en zinds toen is het ook echt heel hard gegaan Ik d8 eerst dat dat best wel laat was, maar dat valt zotezien best mee ben in iedergeval wel heel trots op mn buikje
Bij mij zie je het ook pas sinds twee weken wat. Daarvoor leek het alleen maar of ik iets dikker was Je moet maar zo denken, dan zit je buik ook nog niet in de weg Ik kan er trouwens nu al niet meer lekker op liggen terwijl mijn buik nog niet supergroot is.
Ja ik zie er sinds een week echt zwanger uit voor andere, mijn collega's en leerlingen maken er opmerkingen over! Dus het word gezien!
hallo dames, dit is mijn eerste zwangerschap en bij mij zag je het sinds week 16 al erg goed. nu ben ik 19 weken en ga mn 20ste week in. jah hoor pfffff als ik nog het dubbele moet krijgen hihi.
Ik kon ook niet wachten totdat iedereen mijn buikje zou zien. Vanaf 13 weken ongeveer, achteraf een beetje vroeg om een buik te verwachten . Ik ben vanaf 15-16 weken positiebroeken gaan dragen, vanaf 20 weken kon iedereen duidelijk zien dat ik zwanger ben (ik vond mijn buik toen ook al best aardig groot, maar als ik nu zo terugkijk was het echt een schattig buikje). Vorig weekend (29 weken) heeft mijn buik opeens weer een groeispurt gehad, mijn buik staat opeens heel strak! Ben achteraf blij dat ik niet al heel snel een grote buik had, heel veel mensen vinden mijn buik nu echt heel erg groot, dus die tijd komt vanzelf wel, wordt nu ook wel eens moe van de opmerkingen (volgens mij is mijn buik redelijk gemiddeld). Over je baby voelen, mijn placenta ligt aan de voorkant en ze waarschuwden me al dat het wel tot week 22 kon duren voordat ik iets zou voelen, maar met 19 weken voelde ik het al, geheel onverwacht dus! Liefs, Snoopy
ik heb de vraag inmiddels al gehad of ik zwanger was en ben nog maar 9 week dus wel zichtbaar, heb het ontkend omdat ik liefst even veilig wil zitten met de 12 week, dit ivm vorige miskraam, alleen nu word het dan wel wat lastiger!
Hoi Meiden ! Ik ben nu 9 weken en 6 dagen.. mijn eerste zwangerschap. ik heb 2 buik foto's op mn album.. ik zou zeggen kom kijken.. en geef jullie mening of het gegroeit is. ik doe morgen de 3 de buikfoto er op maar dan meld ik het nog wel even Groetjes Sara
Hoi meiden! Hier ben ik weer.. ik heb weer een foto'tje er bij, ik vind me buik puntiger geworden! dan de buiken er voor! wat denken jullie? zien jullie het verschil ... ? laat me even weten.. ben er wel nieuwschierig naar.. Veel liefs Sara
hoi jessy.. ik snap heel goed wat je bedoelt.. kon ook niet wachten.. al was het nog erg vroeg toen het bij mij zichtbaar werd (13/14 weken) maar zou nu wel graag een iets minder grote buik willen hebben want kan ook erg lastig zijn/worden en rugklachten veroorzaken! dus wacht rustig af zou ik zeggen.. komt echt wel goed!
Ik ben nu voor de derde keer zwanger (1 keer miskraam gehad) en bij mij zie je het meteen. Normaal heb ik een vrij platte buik en als ik zwanger ben, zie je meteen een duidelijk bolletje. Stil houden tot 12 weken zit er hier dus niet in. Veel mensen vragen het gewoon. Ze zeggen dan ook wel: normaal durf ik dat niet te vragen maar bij jou is er geen ook geen twijfel mogelijk...haha
Wat grappig om te lezen en te zien dat er zoveel verschil in zit....! Bij de een al een duidelijk buikje bij 5 weken, bij de ander pas na 22 weken... Ik ben van mezelf best stevig, dus hier is nog niet echt een zwangerschapsbuikje te zien, wel merk ik dat echt al mijn broeken strakker gaan zitten en dat mensen wel kijken "die is dikker geworden..." Dus dat zal straks allemaal wel op z'n plaats vallen...
Toen ik zo'n 11 weken zwanger was begonnen (vreemde) mensen zonder voorzichtige twijfel te vragen hoever ik was.
Uhuh, ik ben ook niet echt "dik" van mezelf, maar bij mij kan je toch ook wel wat zien hoor Maar ik pas me spijkerbroeken (m 36) nog steeds wel Ik vind het allang leuk dat er wat te zien valt
bij mij was mijn buikkie al vrij snel zichtbaar, met 14 weken zag je echt al wat en dat voor de eerste zwangerschap!