Ik vraag me nou af of het hier ook zo erg is, overal worden meiden geboren of zijn de dames in verwachting van een meid. Bij onze zwangerschapsgym zijn er 5 stellen totaal (inclusief wij) en allemaal op 1 stel na krijgen een meisje. Ik lees ook zo vaak hier wij krijgen een meisje, natuurlijk lees ik ook wel af en toe jongen maar is het nou omdat ik een meid krijg dat het lijkt alsof iedereen een meid krijgt of is het een meisjesbabyboom
Wij krijgen ook een meisje. Een oud-collegaatje van mij, die toevallig tegelijkertijd met mij zwanger is (we schelen 2 weken) krijgt ook een meisje.. Zou best een hoos meisjes kunnen zijn hoor, tijdje geleden had ik het idee dat er in mijn omgeving alleen maar jongetjes geboren werden..
Ik kan niet meedelen wat we krijgen anders dan een baby geheim voor de buitenwereld en ik weet dat hier bekende zitten van mij en me vriend gezien het echt Babyboom om ons heen is
Hier bij ons ook echt een ware meidenboom!!.. Ik denk een stel of 6 /7 wat allemaal dit jaar nog een meisje krijgen! Ook sporadisch dat er een kereltje bij zit,...toevallig he! x x
Ik weet niet wat ik krijg..krijg vandaag me 20 wk echo me gevoel zegt een jongen.. Maar goed weet rond 5 meer
Hier word het een jongen Maar ook in mijn omgeving zijn de afgelopen tijd, en dan praat ik over wel zo'n anderhalf jaar waarin heel veel babies zijn geboren, op eentje na allemaal jongens!