M.aaike sliep ook vrij vlot door. Maar met periodes is ze 's nachts weer 1x wakker. Zo nu ook weer (ivm verkoudheid). Ik kijk meestal even of het echt honger is. M.aaike gaat mee naar onze slaapkamer. Even troosten, knuffelen en wachten tot ze rustig is. En dan leg ik haar weer terug. De ene keer accepteerd ze dit, de andere keer niet. Bij niet accepteren krijgt ze een klein flesje (60/2) en gaat ze daarna weer lekker verder slapen. Ik luister veel naar wat zij zelf aangeeft. Op die manier is zij het rustigste (huilbaby geweest).
Het gekke is, is dat het nu dus al zo'n 4 weken zo gaat, maar elke week is er wel 1 of 2 nachten dat ze wel doorslaapt. Ik kan er gewoon niet de vinger op leggen wat het nou is...Ik vind het echt zo frustrerend! Vooral voor haar, zij komt zo ook niet lekker aan haar rust toe..
Ik zou denken dat ze een inhaalslag aan het maken is qua groei, als ze zoveel eet. Lekker laten gaan, gaat echt ook weer over hoor CB doet erg snel erg paniekerig over nachtvoedingen, maar dat valt in de praktijk meestal nogal mee. Je kunt evt kijken of een verdund flesje ook werkt, dan zit je iig minder met die max.
Ja, ik geef het nachtflesje al verdund idd. Vannacht was het weer ellende: precies weer om 2.30 uur begon het huilen. Dit keer hebben we toch geprobeerd te troosten zonder fles en dat ging redelijk. Ze brulde in elk geval niet. Nu maar hopen dat we het 'ritme' gebroken hebben..
Hier het zelfde vanaf 6 maanden op eens weer wakker van alles geprobeerd troosten bij haar zitten dit hielp een uurtje en dan ging ze weer. Wij zijn een fles gaan geven en klaar nu net weer twee nachten door geslapen. Het gaat hier al ruim 2 maanden en we hopen dat ze nu weer door gaat slapen. De afgelopen maanden is ze veel actiever en meer in beweging ik denk dat ze het echt nodig had/heeft. Ff door zetten. Overigens doe ik wat goed voelt voor ons van het cb mochten wij ook niks meer geven we hebben het wel gedaan en daar sliep ze weer lekker op.