vraag over temperaturen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shorty, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shorty

    shorty Lid

    11 jan 2006
    36
    0
    0
    thuiszorg
    Sinds 2 maanden ben ik bezig om mijn temperatuur smorgens op te nemen en netjes op dezelfde tijd en zonder eerst op te staan. maar nu komt mijn temperatuur nie hoger dan 36,8 en wisselt met de dag tussen 36,3 en 36,8. Ik heb al een zoontje die is nu 6 dus ik kan wel kinderen krijgen. Maar mijn vraag is heb ik nu geen eisprong meer omdat mijn temperatuur nie hoog word??? we zijn al 6 maanden bezig, ga me nu wel zorgen maken.

    groetjes mij
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
  3. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    hah wilde net hetzelfde zeggen. vervelend als je geen temp verhoging hebt, helaas kn ik het al te goed. heb nu een afspraak met de ha gemaakt voor as donderdag wil je wel op de hoogte houden???
     
  4. shorty

    shorty Lid

    11 jan 2006
    36
    0
    0
    thuiszorg
    Ow graag als je wilt, zou heel graag willen weten wat je HA ervan zegt.

    Alvast bedankt!

    Hoelang ben jij al bezig om zwanger te worden dan?

    Groetjes shorty
     
  5. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    vanaf maart 2005 jij????
     
  6. shorty

    shorty Lid

    11 jan 2006
    36
    0
    0
    thuiszorg
    vanaf augustus/september maar begin er nou wel flauw van te worden. Vorige maand was ik 1 week overtijd en heel veel symptomen en dan toch nie zwanger wel een hele teleurstelling hoor en dan kom ik nu ook nog tot de conclusie dat mijn temperatuur nie meer stijgt. Jullie zijn bijna al een jaar bezig lijkt me erg frustrerend hoor. Hoop voor jullie dat het snel zo mag zijn.

    groetjesmij
     
  7. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    ja en wat het gekke is. Bij ons eerste kindje waren we de eerste maand zwanger.... gek hoe het kan lopen.............

    maar je wordt er idd gek van. maar ja je wil iets heel graag
     
  8. shorty

    shorty Lid

    11 jan 2006
    36
    0
    0
    thuiszorg
    Bij mijn 1e is het ons overkomen we waren allebei nog met een opleiding bezig en dan zomaar zwanger en nu zou ik graag er eentje bij willen hebben. en had me voorgenomen om daar helemaal van te genieten omdat ik met mijn eerste kindje er toch nie helemaal klaar (wel errug welkom en was er blij mee hoor) voor was en de buik een beetje verdoezelde, want heb toch mijn opleiding afgemaakt en daarna ben gaan werken. Het is zo dubbel allemaal :(
     
  9. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    ja dat is idd moeilijk. maar voor mij is het wel een troost ik kan in ieder geval wel zwanger raken. hoe ziet jouw temp lijst eruit zal zo eens proberen die van mij te plaatsen wie weet kunnen we mekaar helpen en steunen
     
  10. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
  11. Niet meer actief

    Nik2004, had je niet een miskraam een tijd geleden? Hoe gaat het nu verder? Ik zat te denken om ook een afspraak te maken met mijn huisarts... Ik gebruik ovulatietesten en zie wel dat ik iedere maand een eisprong heb, tempraturen doe ik sinds een tijd niet meer teveel gedoe..... Heb jij weleens een pos ovulatietest gehad of niet dan hoef je toch ook niet te tempraturen of zie ik het nu verkeerd???? :eek:
     
  12. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
  13. Niet meer actief

    Wanneer vond je ovulatie hier plaats? Ik kan het niet zo goed lezen.... :D
     
  14. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    de eerste is van deze maand de tweede van afgelopen maand
     
  15. Niet meer actief


    Nik, zou je ff kunnen reageren op mijn 2 reacties hierboven??
     
  16. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    lolita ja dat klopt heb in november een miskraam gehad. heb de donna tester daar zie ik geen eisprong in af. ovulatie testen niet gedaan hoe is het met jou???

    en ik zie hier dus idd in mijn temperatuur lijsten ook geen eisprong denk hem dus niet te hebben. heb hem afgelopen jaar twee keer gehad maar was beide keren zwanger. en verder niet.....
     
  17. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    haha lolita we lopen dus erg gelijk met berichten e met onze cyclus
     
  18. Niet meer actief

    Oej, je moet naar de huisarts misschien dat je iets kunt krijgen om je eisprong op te wekken, laat me ff weten hoe en wat er bij de huisarts is besproken als je wilt oke, ben benieuwd....

    Ik heb vorig jaar een paar maanden lang getempr. de ene maand zag ik wel een verhoging en de andere maand weer niet maar dat komt ook omdat ik niet opdezelfde dag kon tem iedere dag en het ook soms vergat!

    Maar ik voel mijn eisprong altijd heel goed, en als ik dan test dan is ie pos. En dat had ik dinsdag dus ook toen was ie ook pos....:)
     
  19. Niet meer actief

    Ja dat kun je wel zeggen hahahahahah spannend!!!!!!! Wanneer ga je testen? :confused:
     
  20. shorty

    shorty Lid

    11 jan 2006
    36
    0
    0
    thuiszorg
    Ja dat klopt vorige maand had ik wel een positieve test maar werd paar dagen later ongesteld en de 2e test was negatief maar of ik nu echt zwanger was is de vraag. volgens de huisarts kan het best zo zijn dat het vruchtje is afgestoten omdat er iets mis mee was, dus een vroege miskraam, en als ik geen test had gedaan had ik nie beter geweten dan dat ik ongi werd zei de HA, maar vorige maand kwam mijn temperatuur ook nie boven de 36,8. KUn je nu wel gezond zwanger worden met zulke lage temperaturen? dat is mijn vraag eigenlijk en daar maak ik me dus zorgen om, snapje.

    maar er zijn dus meer vrouwen met hetzelfde probleem.
     

Deel Deze Pagina