Bij ingeleide bevalling altijd aan het CTG?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Annelin, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    4 dagen?! Tsjonge dat is lang zeg! Dat ze dat zo lang doen.. bij mijn eerste hebben ze het ook met gel geprobeerd maar had idd serieuze pijn maar geen wee oid. De volgende dag met infuus en 's avonds was ze er. Vond dat ook niet grappig overigens, omdat ze het infuus heel snel omhoog zetten, dus ging veel te hard ineens. Maar goed, ze was er...
    Tweede ingeloot voor ballonkatheter tot 3 cm, en daarna met infuus. Dat ging beter en vond ik prima. Grappige was dat er op de ctg echte weeen stonden genoteerd terwijl ik gewoon heerlijk zat te puzzelen en te kletsen. Dat begrepen ze niet echt? Ik ook niet maar ik voelde amper iets. Toen dacht ik wel: oh is dit alles is :p
    Derde spontaan geboren, dat was HELEMAAL super haha.

2. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik ben 4 keer ingeleid. Alle keren werd er gestart met ctg met van die banden, maar ze gingen al snel over op een elektrode op het hoofdje van de baby.
    Ik vond dat wel prettig (misschien voor de baby niet zo, die had een krasje op het hoofd) Ik werd gek van die strakke banden om m'n buik. En als je bewoog zat het allemaal niet goed meer en leek het net of de hartslag van de baby weg viel.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier ook aan CTG en dat was maar goed ook anders waren dochter en ik er niet meer geweest. Had ook zulke heftige persweeen daar ging ik echt niet mee wandelen!

Deel Deze Pagina