In een dierentuin in het Belgische Olmen heeft een jachtluipaard een vrouw doodgebeten. Kooi Het 37-jarige slachtoffer was na sluitingstijd de kooien van de wilde dieren binnengedrongen. Verzorgers vonden haar lichaam in de kooi van haar aanvaller. Ze werd nog per ambulance naar het ziekenhuis gebracht, maar die hulp kwam voor de Antwerpse te laat. Vaste bezoeker De vrouw was een vaste bezoeker van de dierentuin. Over de achtergrond van het incident tast de politie vooralsnog in het duister. -------------------------------------------------------------------------------- Jee, hoe dom kun je ook zijn?
Ok, slechte reclame voor m'n landje Maar ja, wie doet dat nu ook! Domme trezebees Ze zal het nu niet meer doen hé?
Ja dit is wel heel dom.. Ik hoop maar dat het beest niet afgemaakt wordt, want dat is meestal zo, de dieren hebben het dan gedaan.
Ja dat is toch ook klink klaare zelfmoord, of niet dan. Maar ja zo zie je maar weer overal heb je mensen voor en iedereen denk anders over dingen die kunnen en niet kunnen. S)
H'Lo dames Hoorde dat ze haar lichaam in gehavende staat hadden aangetroffen... Blijkbaar was ze niet te pruimen zelfs niet voor een jachtluipaard Tis toch wat met die zure wieven Mannetje van Heidiii
Ik hoorde dat ze een passie voor jachtluipaarden had.... Voor haar dus een mooie dood (zal ze wel zo gepland hebben)...
Nee de dieren worden niet afgemaakt, het ging om twee vrij jonge cheetah's die tenslotte niets verkeerd hebben gedaan. Ik geloof niet dat ze zelfmoord wilde plegen, daar zijn cheetah's niet geschikt voor, deze zullen namelijk eerder vluchten dan vechten. Dan was ze wel naar de tijgers, leeuwen of panters gegaan, die zijn veel valser. Zelf heb ik ook eens tussen cheetah's gelopen en als je niets raars doet doen zij dat ook niet. Tussen leeuwen en tijgers kan je dat echter niet maken! Ze was "meter" van 1 van de dieren en dacht daardoor dat ze er wel bij kon. Ze had al eerder dreigmails gestuurd naar een verzorgster omdat ze bij de dieren weg gehouden werd terwijl dat niet nodig was; nou heeft ze meteen gemerkt hoe nodig het was!
de vrouw was ook mentaal gehandicapt en idd meter van de "poes". mevrouw was niet slimmer dan dat en is een heel spijtig voorval.