Met het vieren van Sinterklaas zijn we met zo'n 20 man, nu zaten mijn man en ik te denken om een enorme pan groente soep te maken. Nu doen we daar uiteraard 2 verschillende soorten brood bij met roomboter en kruidenboter. Ook wat kaas en soepstengels. Wie heeft er nog leuke makkelijke dingen voor erbij?! Kom maar op
Wraps! Ik koop altijd een pak wraps, gemengde-of ijsbergsla, kruidenkaas (patourain) ham en gerookte zalm. Helft van het pak maak ik wraps met ham, helft van het pak met zalm (wraps ruim insmeren met kruidenkaas, sla en ham of zalm erop, stevig oprollen). Opgerolde wraps in 4 of 5 stukken snijden, op een grote schaal leggen. Heerlijk en ziet er nog leuk uit ook..
Ik doe er altijd lekker veel stokbrood bij met minstens 6 verschillende soorten smeersels, soms meer. En dan een bak sla erbij voor degenen die gezond willen zijn. Lekker makkelijk en iedereen heeft genoeg
Hier hebben ze die bij de Plus. Zien eruit zoals in deze link pitabroodjes, bapao broodje folder aanbieding bij Deen - details
Wij maken er altijd een grote saladeschaal bij. Ene helft aardappelsalade andere helft rundvleessalade. Daarop maak ik dan ham met asperges, rauwe ham, meloen schijven, cervelaatplakjes en alles wat je zelf evt kan bedenken en lekker vind. Stokbrood erbij en klaar
Als wij iets groots organiseren, maken we hotdogs. Kunnen de mensen hetzelf beleggen met augurk, sauzen, ajuin enz... en het enige wat men moet doen is in een pan met water de worstjes in doen... Komt hier altijd goed aan!
broodjes kroket/frikandel quiches worstenbroodjes/sauzijsenbroodjes pizza's turksbrood beleggen met verschillende dingen. Je kunt dan zowel mini's als grote hapjes doen. Waarschijnlijk heb je met grote hapjes minder nodig omdat mensen dan eerder voldaan zijn.. Ik zou het vooral makkelijk houden!!