ik heb de persona ovulatie tester na de geboorte van mijn dochter heb ik hem natuurlijk niet meer aangeraakt...hmm dus echt niks aan gedaan,niet uit gezet,of wat dan ook jah gewoon niet meer aan gedacht,,todat we besloten om voor een 2e te gaan,,wil ik over een tijd ,mischien toch wel weer de persona gaan gebruiken,,heeft iemand enig idee of hij nog zal werken... iemand dit ook meegemaakt,? ik ben dus wel zo slim geweest om het doosje met boekje en al weg te gooien,,,,op de site kan ik ook niks vinden eigenlijk
Hij is nog bruikbaar. Je moet hem resetten, in de gebruiksaanwijzing staat hoe dat moet. Maar die heb je niet meer. Je hebt er wel een teststaafje voor nodig! Ik heb zelf niet de Persona, maar de Fertility Monitor, die er sterk op lijkt. Je kunt de Personalijn bellen voor advies.
Zelf toevallig net naar de Personalijn gebeld met een andere vraag: tel 0900 040 1253 (5 ct per minuut). Ik werd vriendelijk geholpen. Je kunt je laten doorverbinden met een adviseur, maar je kunt je ook een gebruiksaanwijzing toe laten sturen! In het keuzemenu heb je die mogelijkheid.