Bij de jongenskleding is echt niks meer over. Staan nog leuke plaatjes, maar zelfs als je het in je winkelmandje kunt doen staat er dat er niks meer voorradig is. Balen...
Vind het wel niet echt goede reclame voor de site! Ik kom hem verder namelijk niet dus ik dacht even kijken, maar vond de site erg tegenvallen. Tuurlijk kwam waarschijnlijk ook door drukte, maar als ik zelfs lees dat mensen dingen hebben besteld en betaald en dan naderhand mail krijgen "joh, helaaaaaas", denk ik wel dat is ook echt niet professioneel...
Ik vond wel wat leuke dingetjes, maar ben door de verzendkosten van 4,99 toch afgehaakt. Bij de kleding kon ik niets meer vinden.
Kon hier ook niks meer vinden, ja 1 pyjama, maar door de verzendkosten heb ik het laten zitten. Koop er voor die prijs wel 1 in de winkel. Alles was voor de rest al op en alles wat er was volgens hun, was op als je het in het mandje deed.
Ik heb 1 shirtje die niet meer leverbaar is baal dr wel van want bijpassende broekje had ik ook besteld zodat ik setje had
Ja inderdaad. Ik had gebeld maar ze konden er niks aan doen. Teveel bestellingen werd er gezegd dus helaas voor mij. Ook al heb je betaald enzo. Ik vind gewoon dat ze het gelijk op uitverkocht moeten zetten dan. Maar goed
vind de verzending wel slordig hoor dinsdagmorgen besteld.. zou gisteren geleverd worden.. niets.. gebeld.. ja druk, morgen heeft u het zeker.. vandaag.. niets.. gebeld.. excuses, veel mis met bestellingen van de 7e.. ik draai hem nu uit.. dan heeft u het morgen... ben benieuwd.
Hier erg blij met de bestelling! Alles ziet er perfect uit en past goed. Maar heb tot nu toe alleen maar positieve ervaring met lobbes. Tja, die sale bij de kleding vond ik wel echt jammer zo, maar verder altijd goed tot nu toe.
hier vandaag de bestelling binnen maar ik miste 2 dingen, zijn die uitverkocht en geld krijg ik terug, pfff balen, waren juist de leukste dingen...
Ik heb mn pakketje ook! Ben er erg blij mee, nu alleen nog opzoek naar het lief! Shirt wat niet meer leverbaar was
Ik kreeg de mail om 3.00 snachts. Bij opstaan besteld (6.00) en alles de volgende dag binnen. Onder andere een winterjas voor 18 euro nu!!! Wat een grap! En veel kraamcadeautjes. 4 vriendinnen zwanger en nu echt leuke setjes kunnen kopen.. Ikke blij!!!