hoi hoi ik heb sinds gisteren last van voorweeen... hadden jullie dit ook al en werd jullie kleine snel daarna geboren of zat er wat langere tijd tussen.... en raakten jullie toen snel de slijmprop kwijt? ik vind het nu wel spannend worden liefs
Ik heb ze niet gehad, ja af en toe sávonds heel heel lichtjes. Maar helaas kunnen voorweeen ook nog makkelijk 4 weken duren. Nog even doorzetten dus.
aha ik vind het niet erg hoor als ze nog lekker een tijdje in me buik blijft vind het wel gezellig dat gekroel in me buik... maar ik was even nieuwsgierig hoe iedereen ze ervaart... en dergelijke... gewoon gezellig kletsen over die oh zo irri voorweeen hahahah liefs
pffff verschrikkelijk wordt al na 1 dag gek hahhaa gisteren de hele dag gehad en dan ook nog gezellig gaan eten jemig dat was niet fijn hahahaha
hoe sleepten jullie je de dag door als je er zoveel last van had??? en ik zeg eigenlijk wel 4 /6 weken van te voren dan word ik gek maar ik zit ook 4 weken van te voren whahahhaha
5 weken dag en nacht voorweeen gehad.... kleine is op uitgerekende datum geboren.... geen slijmprop verloren
Een lekkere warme douche en ontspannen wilde hier wel aardig helpen. En er vooral niet te veel op proberen te letten.
Ik heb ook al weken last van voorweeën, zelfs al 2 keer midden in de nacht de vk gebeld omdat ik dacht dat het was begonnen...maar helaas. Tot nu toe zegt het dus niks! Gewoon lekker een warme kruik pakken of onder de douche gaan staan, en doen alsof je neus bloed. (moeilijker gezegd dan gedaan, i know..)
ik ben bijna 2 weken geleden snachts erg ziek geweest en sinds dien regelmatig harde buiken/voorweeën afgelopen maandag kwam ze om de 5minuten en begon ik me beetje zorgen te maken ook al waren ze toen niet eens echt pijnlijk/vervelend sinds doen heb ik regelmatig last ervan, maar niet heeeel erg vervelend ofzo, als het wel even vervelend is helpt een kruikje prima bij mij is het ook jou eerste???
@miffy: ja het is ook mijn eerste dus ik vind het soms ook wel moeilijk om ze te herkennen dus dan let ik juist weer extra op mijn lichaam hahaha... maar wat vervelend dat jij er zoveel last van hebt... en je kunt er verder zo weinig aan doen liefs !
ik moet ook rustig aan doen nu, ivm voorweeën en weinig vruchtwater+groeiachterstand en gelukkig zijn ze verder niet pijnlijk ofzo maar ben blij als ik de 37weken grens gehaald heb en het gewoon mag komen dan zien we wel wanneer ze zich aanmeld