Ik ook haha maar probeer het niet zo opvallend te doen Als ik het zelf vervelend vind doe ik de rolluiken half dicht dan valt er niet zoveel te zien doe ik sowieso al als ik films ga kijken, soms willen er wel eens van die scenes in komen waarvan andere al een rare gedachten kunnen krijgen. Mijn buurman bijv kijkt uitgebreid p*rno met gordijnen open savonds en zijn tv zit naar het raam gericht.. dus als je voorbij loopt zie je dat dus meteen zonder echt naar binnen te moeten kijken... om die reden dat andere meteen kunnen zien waarnaar je kijkt doe ik dan de rolluiken dicht XD niet dat ik p*rno kijk maar in Games of thrones bijv zit weer veel seks scenes in.
Als de zon te fel binnenschijnt of het wordt donker, doe ik meteen de rolgordijntjes omlaag.. In de keuken zijn ze bijna altijd toe omdat anders de buren kunnen binnengluren.. Binnenkort gaan de rolgordijntjes wel meer omlaag zijn, aangezien ik borstvoeding wil geven en niet wil dat iedereen binnenkijkt De rolluiken boven doe ik toe als ik daar 's avonds ben om mij om te kleden ofzo..
Hier gaan de rolgorijnen en gordijnen aan de voorkant dicht zodra het gaat schemeren, in de ochtend is het wel het eerste wat ik weer open doe als ik beneden kom, dan heb ik graag ruimt om mij heen. Achter gaat na etenstijd het rolluik dicht. Ik kijk zelf ook naar het licht als ik met de hond over straat loop, misschien lijkt het dat ook ik naar binnen kijk, maar men moet mij niet vragen wat ik dan heb gezien, want ik kijk nergens gefocusd naar ofzo.
maakt mij niet uit hoor. we hebben rolluiken en me man wil ze nogal is vroeg ( 18uur ofzo) al helemaal naar beneden doen. Ik zo, hou ze maar een stukje open nog hoor, voel me dan zo opgesloten..bha... en mensen mogen best kijken hoor, als ze te lang staren ,zwaai ik gewoon haha....
Dan moet je lekker je gordijnen dicht doen. Ik doe t ook altijd vind t erg leuk om te zien hoe anderen het ingericht hebben bijvoorbeeld.
Ik ben ook zo een gluurder maar dat komt omdat ik het leuk vind om te zien hoe een huis eruit ziet. Ik hoef niet te weten wat mensen doen. Hier kijken mensen ook vaak binnen maar dan zien ze alleen de keuken, heb ik geen moeite mee. Alleen als de buren dat doen want die zijn gewoon nieuwsgierig.
Hebben jullie dan niet als je naar binnen kijkt dat je bij je zelf alles weer anders wil?i want laatst stond dus bijna pal onverwacht voor het raam de ex van mijn partner voor het raam, 2 weken later hoorde wij van de kids dat hun hele huis was veranderd nieuw keertje op muren nieuwe meubels etc. Blijkbaar indruk gemaakt Ik zelf kijk eigenlijk niet bewust Door iemands raam
Ik vind het wel leuk ideeën op te doen, wij gaan over een tijdje de woonkamer veranderen en soms zie je wel eens wat leuks
Doe ik ook, ik vind het leuk om te kijken hoe mensen wonen, rond Kerst maak ik met de hond soms rond schemertijd een nog groter rondje, dan ga ik kerstbomen kijken . Ik blijf niet staan hoor en doe het redelijk onopvallend, maar ik heb er altijd wel lol in. Buiten dat, het interesseert me niet wat anderen doen, alleen hoe ze wonen.
Hier ook. We hebben best een groot raam aan een straat waar veel voorbij komt. Als ik de gordijnen open laat heb ik het gevoel dat ik in een etalage zit Maar daarintegen loer ik ook graag bij anderen naar binnen; moeten ze de gordijnen maar dicht doen denk ik dan
Op dat vlak ben ik blij dat wij op het platteland wonen, als er iemand is die binnengluurt is het een paard of koe . Toch doen wij ook snel de rolluiken dicht, gewoon omdat ik soms bang ben dat er toch iemand op ons domein gekomen is (dit kan als je over een hekje klimt) en als het dan donker is buiten, kan ik hen niet zien, maar zij ons binnen wel. Ik weet dat de kans dat dat gebeurt echt miniem is. Je moet maar durven op privédomein te komen, maar toch voel ik me veiliger als de luiken dicht zijn. Als ik 's avonds toevallig eens in het dorp ben, heb ik inderdaad ook wel de neiging om ergens waar er licht brandt of beweging is binnen te kijken. Dat gaat automatisch.
Iiie idd ook een reden om alles dicht te doen er zal maar iemand staan, in het donker al zal je dat Tot 3 meter wel zien denk ik??
Hier ook rolluiken, maar die doe ik dicht zodra het donker wordt, juist omdat je zo goed naar binnen kunt kijken en men hier in dit dorp nogal ehrm... oprecht geinteresseerd (lees roddelnieuwsgierig) is... haha... wat ik wel leuk vind is dat ´mijn aquaria al om half 3 aangaan, wat je dus vanuit buiten ook kunt zien.
Ik kan het eigenlijk niet laten om niet naar binnen te gluren. Ben gewoon erg nieuwsgierig naar hoe andere mensen hun huis hebben ingericht.
Oh ja heerlijk. En ik zie ook altijd meteen of mensen kinderen hebben of niet Bij ons kun je trouwens ook gewoon binnen kijken, onze rolgordijnen zijn een beetje doorzichtig(wordt nog aan gewerkt hehe)
Ik ook . Bij ons kunnen mensen ook naar binnen kijken. Als ik daar geen behoefte aan heb, doe ik de boel gewoon dicht.
Ze kijken maar, doe ik zelf ook wel. De gordijnen gaan hier alleen dicht als er echt dingen gebeuren die niet geschikt zijn voor de ogen van anderen
Wij wonen op in een hoekhuis, recht aan de straat waar veel verkeer langskomt. Als ik in onze serre zit achter de pc kan iedereen me zien zitten, ik hou daar niet zo van dus de rolluiken gaan dicht als het donker is/wordt. Ik vind het niet erg als mensen even naar binnen kijken, zeker niet overdag. Maar je hebt er mensen bij die bijna hun nek breken om te blijven kijken, dat vind ik wel storend. Ik kijk zelf ook bij anderen naar binnen maar da's even vluchtig en geen hele staar-sessie. Waarom ik bij anderen naar binnen kijk? Ik denk om te zien hoe anderen hun huis inrichten, soms doe je nog eens inspiratie op In mijn vorige woning was het helemaal erg, dat was recht aan straat (benedenwoning) in het centrum. Er kwamen altijd veel mensen voorbij die naar binnen gluurden en met die reden had ik van die halve vouwgordijnen opgehangen, er kwam dan wel licht binnen maar mensen moesten bukken om binnen te kijken. Daarmee dacht ik het opgelost te hebben (is echt schrikken als je op je bank tv zit te kijken en je kijkt opzij en je kijkt iemand recht in z'n gezicht!) maar tot mijn grote verbazing bogen mensen gerust een stukje omlaag om toch maar even binnen te kunnen kijken! Dit in combinatie met nog wat andere dingen heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk verhuisd ben.
Koop of huur een huis met de keuken aan de voorzijde. Zoals wij Ook handig als je een waakse hond hebt. Die kan dus mooi niets zien en babylief niet wakker blaffen. De achterkant van ons huis. Tsja buren van opzij zouden naar binnen kunnen kijken, maar ik heb vitrage en op de vensterbank staat een lampje. Als ik dat lampje aan doe, kun je niet door de vitrage kijken.