Wij wonen hier net aan een kruising en eens het donker word gaan de rolluiken dicht hier. Want de auto's zouden letterlijk stoppen om even binnen te kijken...
Even naar binnen kijken als je langsloopt is geen probleem toch? Denk dat bijna iedereen dat wel doet. Onze buurman maakte het in het verleden wel heel bont, die ging echt uitgebreid bij ons voor de ramen staan en naar binnen kijken. Onze eethoek stond aan het raam, zelfs als we zaten te eten bleef hij gewoon staan kijken. Heb hem er op aangesproken en hij gaf als antwoord dat hij naar de katten keek... Daarna een paar keer voor zijn neus het rolluik dicht gedaan (letterlijk voor zijn neus langs), op een gegeven moment had ik altijd het rolluik dicht omdat ik elke middag aan de eethoek zat te studeren. Inmiddels hebben we het huis verbouwd en kan hij niet meer de kamer in kijken, hij kijkt nu in de keuken tegen de bar aan. Tevens staat er een plantenbak over de hele breedte van het raam en ongeveer 90 cm diep. En we hebben zonwerende folie op de ruiten laten plakken, hier kan je ook niet zo goed doorheen kijken.
Ik vind het niks als mensen bij ons naar binnen kijken,maar ik betrap mezelf er ook altijd op dat ik in de rondte kijk en mn ogen richt op de ramen Je moet toch ergens kijken als je loopt.. Als iemand echt met de handen op t raam naar binnen staat te kijken dat vind ik echt niet kunnen