Hoi hoi, Dankje meiden voor jullie medeleven. Dinsdag kom ik gelukkig meer te weten. Kan al haast niet wachten dat het dinsdag is. wil me ook weer gewoon goed voelen, al die vage klachten zijn ineens heel duidelijk voor mij geworden en laat staan dat ik hier nu al 7 jaar mee loop. Gisteren vertelde ik mijn tante dat en ze zei gelijk van dat mijn nichtje van 20 het ook heeft. Zei heeft nu een verlenging van medicijnen gekregen voor weer 3 maand. Om de endometriose mogelijk door die medicijnen te laten slinken. Groetjes Anna
wat vervelend om te ontdekken, maar er zijn nog veel mogelijkheden gelukkig tegenwoordig. een troost ik ben 2 keer geopereerd aan cyste's, en mis 1 eierstok. ik ben vrij snel zwanger geraakt toen we toestemming kregen
Hai AnnaS, Heel veel succes meid, met die behandeling. Wat ontzettend balen dat je endometriose hebt, maar goddank kan je toch gewoon een kleintje krijgen. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen zodat je mnder last hebt. Alle goeds, Anouk.
Hoi, is schikken he zo'n diagnose. Even om je een hart onder de riem te steken.. Een vriendin van mij heeft ook endometriose, maar bij haar waren ze er niet op tijd bij, het was heel ver gevorderd, maar na de behandeling was ze binnen 3 maanden zwanger! Geen centje pijn en alles gaat prima! Heel veel succes en sterkte ermee! Groetjes!
Ik heb ook nog steeds goeie hoop. Vandaag dus een tweede onderzoek gehad. Word 17 maart geopereerd als ik nog niet zwanger blijkt te zijn. Dan word sowieso de cysten weg gehaald en misschien eventueel mijn linkereierstok maar dat kunnen ze pas zien bij de kijkoperatie en de verklevingen kunnen ze dan ook zien. Groetjes Anna.
Oooh AnnaS jij had ook een spannende dag! Hoop houden hoor meid!!!! HOud ons op de hoogte. Ook wat betreft de kijkoperatie...
Hoi hoi, Nou morgen een vrezelijke spannende dag. Ben heel humeurig omdat ik helemaal vol zit van de stress en de spanning, maar dat heb ik dan altijd als er iets teveel van me gevraagd word. Het is ook geen 17 maart geworden maar 28 maart. Hopelijk valt het reuze mee, want als ik er al denk word ik al naar van. Dus probeer me zo goed mogelijk te onspannen. Nog nooit onder narcose geweest dus dat vind ik ook wel griezelig. Morgen om half 12 moet ik mij melden en daarna tja is het een verassing, want ik weet nog niet als ik gelijk naar huis mag of moet blijven dat ligt aan de behandeling wat de gyn gaat doen. Eerste instantie dus een laparoscopie, maar bij verklevingen dus ook een buiksnede. Nou meiden, zou me wel weer melden als het achter de rug en als ik me weer beter voelt. Groetjes Anna.