cylcus na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Monkey, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monkey

Monkey Niet meer actief

Hi dames,

Ik heb half augustus een miskraam gehad na 6 wkn. Heb vooral in die periode erg veel steun gehad aan al jullie verhalen.
    Na een week bloeden stopte het vanzelf en het lijkt erop dat alles eruit gekomen is. Ik heb nog en zwangerschapstest gedaan en deze was (volgens mij) negatief. Na 5 was ik nog niet ongesteld, opnieuw een test gedaan. Deze leek in eerste instantie negatief, maar zag toch een heel licht streepje. De volgende ochtend werd ik ongesteld. De ongesteldheid duurde iets langer dan normaal, een week ongeveer. Zondags was het over en sinds maandagmiddag vloei ik weer, het is bijna niets, kan het met een inlegkruisje af, eigenlijk alleen wat bloed met het afvegen. Zou het kunnen dat er nog steeds wat hormoon aanwezig is en dat ik daarom nog vloei en dat de test daarom ook positief was?? Ik heb iets gelezen over het HCG hormoon in het bloed. Waar zou ik dat kunnen laten testen? We willen zo graag opnieuw zwanger worden maar op dit moment lijkt het wel alsof mijn lichaam het nog steeds niet verwerkt heeft.

Graag jullie reacties, voel me enorm onzeker. :cry:

Liefs Mo

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Opgezocht op internet.. Als je twijfelt,bel dan je HA ...

Sterkte!!

Alida

3. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    In je urine kan het hormoon nog tot 2 soms zelfs 3 maanden blijven. Wil je weten of je een nieuwe zwangerschap hebt: de test wordt duidelijker bij een zwangerschap en neemt af na de miskraam. Enkele dagen na elkaar testen is de oplossing.

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik ben ook heel benieuwd wanneer mijn ovulatie komt na een MK. (vorige week MK gehad).
    Ik heb twee keer zwangerschapstest gedaan: eerste maandag: die was licht positief. tweede heb ik gisteren gedaan: negatief gelukkig! Mn baarmoeder is nu gelukkig ook leeg.
    Ik ben wel bezig met ovulatietesten, omdat ik graag wil weten wanneer mn ovulatie is/komt.
    Al paar ovulatie testen gedaan: net na MK was die heel positief (2e streepje donkerder) en 2 dagen later al negatief gelukkig (die positieve was van MK nog neem ik aan). maar: hij blijft een tweede licht streepje aangeven (maar wel megatief dus). Hoe komt dit? is dit altijd zo bij een ovulatietest? of hoort ie eigenlijk ook een tijd echt maar 1 streepje aan te geven? Ik heb ook zwangerschapstest gedaan en die was echt negatief.

Liefs

Sylvia

5. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    toen ik mijn miskraam kreeg is mij verteld door de dokter dat het een aantal weken kan duren voordat het hormoon uit je lijf is verdwenen en het ligt er ook aan hoelang je zwanger bent geweest

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bji mij is het kindje overleden met ongeveer 8,5 week....Het vruchtje is er twee weken later uitgekomen..
    Bij mij is het HCG dus wel uit mn lichaam. Het is ook belangrijk dat alles eruit is, zolang je nog vloeit zit er nog HCG in je lichaam heb ik gelezen (want dan is nog niet alles eruit)

Liefs

Sylvia

7. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    wat ik me nou afvraag he, mischien weten jullie het....
    heb een mk gehad, curretage gehad, na 5 weken ongesteld geworden, best snel gelukkig...
    maar kan het dan kloppen dat de cyclus daarna helemaal veranders is?
    ben nu overtijd maar test wel negatief...
    is toch alleen met de pil als je daarmee stopt dat je lijf in de war is? of kan dat nu ook weer zo zijn, pffff
    liefs van bianca

8. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0

Deel Deze Pagina